xbox cd in pc, is dat mogelijk of niet?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fisichella, 21 feb 2004.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou de titel zegt het al, kan dat of niet. Ik bedoel niet of je het spel kan spelen, maar of je de liedjes die erop staan op je pc kunt afspelen, want bij PGR2 staat wel een mooi nummer, maar die kan ik nergens vinden, dus mijn vraag is nu dus:

Kan ik dat liedje van die cd kopieren naar mijn pc, of kan dat niet met een xbox cd?

BvD_O_

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet.

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    tuurlijk kan het, hij leest hem alleen niet:+

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En dan zou je ook nog moeten weten waar de muziek op de dvd staat en is er de kans dat ze niet eens in wav of mp3 formaat staan.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef antwoord op dit stuk van zijn vraag:

En dat kan dus niet.

6. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    moet je dus ff analoog doen dan.. je hebt tog van je xbox drie tulpjes meegekregen? neem je je pc (als je ingang ervoor hebt) douwt die rode en witter erin, en neem je dus analoog op.. alleen wel ff werk, wilde nml ook de soundtrack van amped hebben *)

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je kan ook op internet proberen te zoeken naar de nummers die het spel gebruikt in zijn gameplay/menu's ..

en kan je de Titel van de song weer gebruiken om op te zoeken, en op een andere manier te krijgen

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties:cool: , jammer dat het niet kan:'-(

@Desertfox >> Ik heb al gezocht, maar ik vind het gewoon niet op internet, op de titel niet en op de artiest ook niet:'-(

9. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

anders moet je in de credits kijken

10. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt niks aan de xbox audio bestanden, ik ben er nog geen tegengekomen die ook door je PC ondersteunt worden.

11. alibi

alibi Guest

welke zoek je dan?...

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Men neme:

Een kabeltje met een uiteinde met een wit en rood tulpje en een uiteinde met een 7mm walkmanaansluiting.(die ook in je discman en geluidskaart passen).

Het programma audiograbber (www.audiograbber.nl)

Je pakt een scart met in/out switch.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Je stopt de scart terwijl je xbox aan staat in de 2e scart met de switch op out.( als je geen 2e scart hebt moet je de tulpjes met een kabel rechtstreeks naar je geluidskaart sturen) De andere kant stop je in je line in van je geluidskaart. Dan pak je audiograbber, line in sampling en je maakt er een mp3 van voila.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Sommige spellen zetten wel audiomuziek erop zodat ook de disc in cd-speler van je radio bijv gelezen wordt als muziek cd (zoals oa Rainbow Six voor de ps one en carmageddon 2 voor de pc).

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Maar die hebben dus .wav of .cda bestanden, tegenwoordig wordt alles in .dat bestanden gedaan......

15. gerjan

gerjan Guest

teneerste, het is geen cd maar dvd, dus moet je hem in je dvd drive proppen, dan is er een manier om de totale dvd te rippen, maarja veel te ingewikkeld en dan moet je nog eens uit zien te vinden hoe je dat xbox formaat opent

16. SUpCORE

SUpCORE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een pc dvd-rom kan geen xbox dvd's lezen, dus dat gaat niet werken.

Leuke is dat die audio tracks er als .wma op staan en speelbaar zijn in windows. Maar hoe je die tracks eraf krijgt op een legale manier zou het niet weten.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Feel bad vibe van Damone

18. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Pas maar op dat je je Xbox DVD niet gaat beschadigen in de PC.

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Het is anders allemaal in wma formaat hoor.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee ik ga er ook niet mee zitten prutsen, want ik heb niet zoveel verstand van al die dingen:eek:

Ik wilde gewoon weten of het niet ook op een makkelijke manier kon, maar dat kan helaas dus niet, maar in ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties:)

Deel Deze Pagina