De xbox cd lade wil niet dicht er staat verder niks nuttigs in de handleiding van de xbox we hebben hem uit en aan gedaan de knopjes lang ingedrukt gehouden (van open en dicht) de stekkers eruitgehaald heeveel wie kan ons helpen (en is er ook een helpdesk die metm obiel kan worden gebeld)
al geprobeerd hem gewoon dicht te duwen? (terwijl die aan staat).. dat is namelijk hetzelfde als de eject toets (alleen de trigger voor de software is anders)
Hmmz okej alleen de helpdes kan niet met mobiel dus zal ik tot morgen moeten wachten maar heb hem al een stukje proberen dicht te duwen maar hij gaat nou heen en weer enzo maar vervalt de garantie niet als jeh em dicht duwt (terwijl hij niet mee werkt ofzo) ??????????????? want hij moet wel dicht als we hem naar de winkel mee nemen als de helpdes niet kan helpen anders knapt dat ding er zo van af!!!!verdorie!!!!! :{
je zegt het antwoord zelf al: Je garantie vervalt niet als je ;m dichtduwt, anders kan je 'm niet meenemen. Gewoon dichtduwen, ik duw 'm altijd dicht met m'n voet.. ben te luit om op te staan, doet 't nog steeds
Dat maakt niet uit. maar ik denk als het riempje eraf ligt, waarmee die de disk lade heen en weer beweegt. Probeer anders waneer die aan sta de disk lade heen en weer te bewegen meschien draai je dan het riempje er weer op het is het proberen waard Good Luck !
Verdorie we durven echt niet harden te drukken we drukken keihard straks breekt de cd lade nog verdorie!!!!!!!!!!!
Er was laatst op dit forum ook een thread over het gaatje dat naast je xbox zit om je disclade te openen misschien als je daar een paperclip insteekt dat je hem dan zo dicht kunt duwen.
Daar gaat ie niet mee dicht.. Teminste voor zover ik weet, mijn pa's laptop heeft hetzelfde probleem, en die krijgen we alleen open doormiddel van zo'n gaatje (wat standaard bij elke cd/dvd rom speler zit ) Maar je moet 'm toch dichtduwen... Als het ECHT niet lukt, probeer 'm dan voorzichtig ff in de auto te krijgen, neem 'm mee naar waar je 'm gekocht hebt en laat het hun zelf ff proberen.
Nee het wil echt niet dat word dus echt voorzichtig zijn !!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr word er beetje aggresief van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maarja
succes ermee Als je de doos van je Xbox nog hebt moet je 'm daar ff in doen, dan beschadigt ie zeker niet.
zet je xbox op de grond en doe een stapje naar achteren. Haal je rechterbeen naar achteren (linkerbeen als je links bent) en..... Geef je xbox een flinke rotschp hehe, nee, ik zou gewoon microsoft bellen
hoe doe je je lade altijd dicht? gewoon op de eject/insert knop drukken of de lade naar binnen duwen? kdenk dat het riempje eraf is, als je de lade dicht duwt gaat dat dan makkelijk?