Xbox Classics (de "platinum" serie van de xbox:))

Discussie in 'Algemeen' gestart door timmio, 10 mrt 2003.

  1. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze komen er aan, en blijkbaar onder de niet echt originele naam
    - Classics - ,oftewel ,iedereen kent op de ps2 wel de games die wat langer uitzijn en die dus goedkoper worden en de naam - platinum - meekrijgen. Nu heeft de xbox dit dus ook (zoals xbw zelf al een tijdje geleden berichtte). Er zitten een paar spellen in die we allemaal al lang bij de budget reeks hadden geplaatst (zoals Amped - Freestyle Snowboarding, Dead or Alive 3 & Oddworld - MunchÕs Oddysee) maar wat nog beter klinkt is dat er nog meer spellen vanaf 11 april goedkoper gaan worden==>
    -- Max Payne (Classics) (Xbox)
    -- Spiderman (The Movie) (Classics) (Xbox)
    -- Tony Hawk Pro Skater 3 (Classics) (Xbox)

    deze zijn allemaal rond de 30 euro vanaf dan, dus dan kun je nog wel is Max Payne gaan halen mocht je die hebben he!! zeker een aanradertje....Hoe ze d'ruit gaan zien is nog niet helemaal duidelijk, xbw liet al wat zien met een zilver doosje, ff afwachten nog. Bij Solmedia kun je al zoeken op CLASSICS en dan vind je vanzelf de hele lijst (stuk of 10)

    raar alleen dat Halo bijvoorbeeld nog niet goedkoper is geworden, maarja deze verkoopt nog te goed waarschijnlijk..
     
  2. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    hmn :) thps 3 is et overwegen wel waard :9
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, en nou...?

    Ik weet niet of ik een classic ga kopen. Denk het niet, want de meeste heb ik al lang gespeeld.
     
  4. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Wreckless is de enige die ik ga halen.
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    euh niks:), was maar ff ter informatie hoor, zelfs heb ik bijvoorbeeld thps nooit gespeeld en veel mensen schreeuwen hier vaak om MP, dus ik dacht laat ik dit maar ff posten nietwaar..
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Oke, ik snap 't. THPS 3 is cool, als je het nog niet hebt gespeeld, is het wel een koopje waard (voor die E30,-). Ik heb 't gehuurd voor de xbox en heb het op de psone.
     
  7. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien was dit al lang en breed bekend, wist ik al honderd jaar en vele anderen met mij.
     
  8. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    misschien was wel NIET BEKEND welke games er zouden verschijnen in de classics reeks, wat ze zouden gaan kosten en wanneer die classics officieel uitkwamen........

    nou jij weer. informatie geven is voor sommigen hier al te veel, bijdehand zijn doe je maar ergens anders:{ ..
     
  9. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    wel, was al lang bekend welke games, welke prijs. Kun je overal vinden op het internet. En er staan al verschillende threads hierover waar dit in staat. nu jij weer:+
     
  10. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    geef me is een link dan, misschien staan er nog wel dingen die ik weer niet wist..

    nou jij weer ;-)
     
  11. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    zoekt......

    Platinum Hits: Goedkope Xbox games op komst?
    26/01/2003 | Vincent Leeuw.

    Sony en (in mindere mate) Nintendo maken er al gebruik van. Oude games die goed verkochten herverpakken, productiewaardes verlagen en goedkoper in de winkels zetten.
    Ook Microsoft gaat nu aan de slag met hun "Platinum Hits" reeks in Amerika. Getuige de eerste game in deze nieuwe goedkope herverpakking, die al op bepaalde Internet-winkelsites te vinden is; Project Gotham Racing.





    Deze 'nieuwe oude versies' gaan $19,99 kosten (ongeveer 18,50 euros omgerekend), en komen dus in een opvallend zilveren verpakking.
    Of Microsoft de reeks ook in Europa uitbrengt is nog niet bekend, maar aangezien Sony het al jaren heeft en ook Nintendo hun goedkopere GameCube games naar Europa brengt, lijkt het ons vanzelfsprekend dat ook onze Xboxen binnenkort 'platinum' gamepjes krijgen.
    Begin maar alvast met speculeren welke games in aanmerking komen.

    US Platinum Hits lijst bekend
    11/02/2003 | Vincent Leeuw.

    De Platinum Hits serie is in Amerika het antwoord op Nintendo's Player's Choice en Sony's Greatest Hits series. Wat oudere goedverkopende games opnieuw aangekleed in een apart jasje met een hevig gereduceerde prijs.





    Het is nu dan ook bekend geworden welke Xbox games de eer krijgen zichzelf Platinum Hits te mogen noemen in de United States of America;



    Amped: Freestyle Snowboarding

    Blood Wake

    Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

    James Bond 007: Agent Under Fire

    Max Payne

    Oddworld: Munch's Oddysee

    Project Gotham Racing

    RalliSport Challenge

    Silent Hill 2: Restless Dreams

    Simpsons Road Rage

    Spy Hunter

    SSX Tricky

    Star Wars Starfighter: Special Edition

    Star Wars: Obi-Wan

    Tony Hawk's Pro Skater 3

    Wreckless: The Yakuza Missions


    Grote afwezige op de lijst is HALO. Maar dat was eigenlijk ook wel te verwachten. Je kan gerust zeggen dat pas als HALO2 er is, HALO 'platinum' gaat.

    Of de serie games ook in Europa uitkomt is nog steeds afwachten. Maar gezien deze lijst wordt het voornamelijk een serie om de gaatjes in je collectie op te vullen.
    Kan je niet wachten op een Europeese aankondiging? Dan doet een reisje naar je lokale spellenboer al wonderen, omdat de huidige prijzen van de meesten van deze titels al stevig gedaald zijn.



    Dat is dus 26 Januari en 11 februari. Een maand geleden dus al.
    Maarja, voor de gene die het nog niet wisten...
     
  13. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    hier worden ze duurder, is normaal ook dat spellen hier duurder zijn, als het goed is 29.99 euro
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ze worden hier 30 Euro.. Veel van deze spellen zijn dat al (doa,pgr...)
     
  15. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel misschien dat ik Wreckless nog wel wil aanschaffen, maar dan moet er wel een tijd komen dat er echt weinig interessante titels gaan uitkomen.

    Voor de rest heb ik de games al of ik wil ze niet. Deze classics zijn vooral leuk voor mensen die net een Xbox aanschaffen denk ik daarom dan ook.
     
  16. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    thx voor de info,,nog 1 maandje wachten dus en dan hebben we ook weer wat goedkopere spellen in Nederland,hier is toch alles al duurder.
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    huh, zijn de spellen elders goedkoper dan? zo ja, waar?
     
  18. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    AMERIKA
     
  19. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika kosten ze $19,99 dat is ongeveer evenveel in euri. Dus we worden weer voor 10 euro afgezet...:'-( :eek: :{ :mad: |:- 8)
     
  20. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    maar hoeveel kosten de spellen daar normaal dan , die bij ons 70 euro kosten?
     

Deel Deze Pagina