In xbm heb ik gelezen dat er verschillende spelletjes gaan verkocht worden voor 29.95 euro. Ik ben dus ook van plan om er te gaan kopen. Nu heb ik 2 vragen 1. : als iemand het weet, waar kun je ze kopen in Belgie? 2. : welk(e) spel(lekes) raden jullie me aan om te kopen+waarom en/of welke niet+waarom en willen jullie dan ook even zeggen hoelang je ongeveer doet om het spel uit te spelen dit zijn de spelletjes die er staan : project gotham racing dead or alive 3 rallisport challenge amped oddworld : munch's oddysee max payne spiderman ssx tricky moto GP wreckless tony hawk's pro skater 3 crash bandicoot buffy the vampire slayer james bond : agent under fire burnout grtz
Ik raad Dead or Ailve 3 aan, en MotoGP. Andere goede titels zijn Project Gotham Racing, Amped, Rallisport Challenge en Tony Hawk 3 (4 is wel beter) Voor de rest geld: Afblijvuh!
Burnout, tot nu toe het beste racespel op de Xbox(qua fun dan). Maar dat vind niet iedereen geloof ik.
de burnout versie voor xbox, is daar veel verschil met die van de gamecube want mijn neefke eeft die op de gamecube ma da vond ik ni echt moeilijk en hij had het ook redelijk snel uitgespeeld
en omdat ik niet rjik ben ....... ....... grapje hoor maar als je 70 euro voor burnout 2 gaat betalen kan je nu beter 2 andere chique speletjes kopen, vind ik. heb je waarschijnlijk meer en langer plezier aan. of niet?
die Classics zijn ook best verleidelijk...maar ik zit eik te twijfelen tusen DOA3 en THPS3... want DOA3 is altijd leuk om ff te vechte..maar THPS3 is altijd leuk om ff te skaten... iemand goede argumenten voor DOA 3 of THPS3? die mij over kunne halen
nu, ik heb ook wel een paar favorieten, als ik Moto GP vind dan koop ik hem dadelijk en voor de rest vond ik project gotham racing, rallisport challenge en amped nog goed, maar ik weet niet of ik die wel moet kopen en of daar echt goede of echt slechte dingen bijzijn, dus als jullie mij ff willen helpen mag dat gerust
mja, waar zou er in buffy eigenlijk wel humor zitten. en van zo een spel hou ik eiglijk niet, maar praat maar door erover, kan er misschien nog van gaan houden *)
ah tnx ga wel eens kijken as ik nog es e goe rapport em. tvolgende dus . koop er dan ineens een stuk of 2-3
Ik zou voor Moto Gp gaan.. nog altijd het beste race-spel op de Xbox imo.. DOA3 was ik zelf snel op uitgekeken.. Ik zou die alleen kopen als je echt van vechtspellen houdt, anders zou ik die gewoon een keertje huren of lenen van iemand.. RSC en PGR vond ik zelf erg tegenvallen, maar als PGR jouw ding is zou ik 'm kopen.. duurt erg lang voordat je die uitgespeeld hebt.. Max payne speel je zo uit, zou ik dus laten liggen.. THPS3 is leuk voor als je van dit soort spellen houdt en over de rest kan ik niet oordelen..
Okay ik zal ut es uitleggen Buffy heeft -haar- humor in de dialogen zitten. Ik weet niet of je de TV-serie kent, maar daar is ook sprake van ontzettende droge opmerkingen. Ik kan er iig erg om lachen Voobeelden heb ik zo niet voorhanden, maar je kunt van me aannemen dat het cool is. Verder zijn de graphics netjes, het geluid goed en de gameplay bruut. Ik heb em met heel veel plezier gespeeld. Aanrader!