ik vind het echt schandalig dat er op www.xbox.com/nl nog helemaal geen info is te vinden over Xbox-Live. op xbox.com/de en fr(frankrijk en duitsland) staat alles er al op en zoals gewoonlijk word nederland weer vergeten en verwaarloosd. en ga nu niet zeggen:"maar die landen houden een beta test" want dat is onziN!! duitsland en frankrijk gaan afgezien van de beta's ook pas op 14 maart live en dan kunnen de niet beta testers ook alvast info bekijken op de xbox site van hun land/regio. echt bijzonder jammer van MS. sorry hoor..moest er ff uit ---NNEX---
Kvind xbox.com zowiezo niet egt een hele goeie site, dat tv gedoe is wel geinig maar voor de rest kom ik er nooit. kga liever naar xbw.nl
beta test nederland in nederland ook een beta test? dacht dat die niet door was gegaan ofzo? maarja..dan is het zelfs nog triester dat er niks bekend is op die site van xbox zelf ze kunnen nu toch wel zeggen welke providers er meedoen enzo??? en hoe je alles precies moet aan sluiten?? zou wel zo makeklijk zijn voor 99% van de Xdoos users. ---NNEX---
naja xbox.com gaat nog wel, meestal niet van dat boeiende nieuws maar xbox.nl is helemaal een friggin disaster. Maar het lijkt wel te horen bij nederland dat het zo slecht geregeld is allemaal.
ik vind zowiezo de xbox.com & .nl site niet goed... Elke game die uitkomt wordt nie ge-reviewt, maar gewoon gezegt dat het een goeie game is, alleen de + punten worden ervan genoemt (logisch natuurlijk, de game moet wel verkopen) Daarom ga ik liever naar xboxworld.nl