Ey kan iemand me helpen? Ik heb namelijk die trial Live dinges gebruikt, en ik heb 'n Xbox communicator gekregen van een vriend. Ik heb de communicator aangesloten op m'n controller, maar hij doet het niet . Als ik MM3 speel, dan staat er bij m'n naam niet zo'n tekentje dat ik een headset heb . Weet iemand waarom die het niet doet? Misschien omdat ik een Trial heb?
zie trouwens ook deze ([Centraal] Communicator / Headset) thread ... nogmaal de trial is het probleem niet is volledig live enabled ... je kan dus content downen enz... het kan aan je controller liggen of aan de communicator zelf In de bovenstaande thread staan verschillende oplossingen ... mocht dit niet werken moet je de helpdesk bellen van microsoft
Maar kan het ook zijn dat het komt doordat ik eerst die live heb aangevraagd, dus gamertag aangemaakt enzo, en toen had ik nog geen communicator. Toen, een tijdje daar na sloot ik een communicator aan, kan het daardoor dat 'ie het niet doet? omdat ik eerst live had zonder communicator? Trouwens, ook met MM3, steeds als ik op de linker thumbstick druk komt er te staan: "Other team muted", dan druk ik nog een keer: "Other team unmuted" enzovoort
is het misschien zo'n rainbow six 3 headset, er zijn wel meer mensen bij wie die het niet doet (onderandere bij mij)
Nee.. je plugged de headset er in en het werkt ... Linker Thumbstick zijn opties binnen het spel MM3 heeft niets met je probleem te maken .. heb je al in de headset thread gekeken?
Ja, al gekeken, vanaf blz 1 t/m 5, verder keek ik niet, geen zin ... Ik heb al aan die vriend gevraagd, die 'm heeft gegeven hij heeft gezegd dat ik op 't dashbord moet gaan naar account opties en dan op enable voice of zo, ga ik straks wel ff proberen.. ...Wou ik eerst al proberen, maar je moest de laatste 4 cijfers van de crewditcard intoetsen en m'n moeder wazzer niet (haar kaart namelijk)..vandaar..