[XOne] Xbox + Computer via 2e router

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 19 jun 2004.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoi,

Ik heb een klein probleempje met mijn kabels, er kan namelijk geen 2e internetkabel naar boven, zodat we tegelijk kunnen computeren en xbox'en (de 'hoofdcomputer' staat benenden) Maar nu is mijn vraag; Beneden gaat er een kabel via een router naar de xbox/computer (die wissel ik dus de hele tijd om) Maar is het dan mogelijk om een 2e router boven te zetten zodat ik genoeg ruimte heb voor een 2e en 3e internet kabel zodat ik Wel tegelijk computeren en xbox'en kan ?

Alvast bedankt, Mike

EDIT: Er zal vast wel al een thread hierover zijn, maar ik heb niets kunnen vinden met die zoekfunctie ......

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je die xbox niet gewoon ingeplugd laten en voor die pc dan een wireless nic aanschaffen. Dan heb je maar 1 kabel nodig en kun je die andere met een wireless apparaat aan je router koppelen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ga naar de sticky boven in index

kies dan voor de centrale router thread ... ik zou geen twee routers gebruiken ... je hebt aan een hub of switch voldoende en een tweede router gebruik je alleen als je een heel groot netwerk wilt opzetten

NB let wel als je gaat inetten dat dan je live verbinding achter uit gaat

Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar we hebben al een nieuwe router besteld, en toen dacht ik hé ik kan nu ook mijn xbox en mijn pc tegelijk aansluiten, of gewoon 2 keer live!. Maar Fardo thnx again ! _O_

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

router terugsturen ... een tweede router geeft problemen ... terug sturen en een switch bestellen... je krijgt de tweede router alleen aan de praat als je er voor gestudeerd hebt en het is een over kill aan geld

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou ik stuur hem niet terug want ik ga hem beneden instaleren want die nieuwe is beter, maar ik dacht dat dat wel ging werken, niet dus.

Je "oranje" advatar is weer blauw na het verliezen van nederland :+

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

jeb ... maar koop in iedergeval een switch ... twee routers kan werken maar dan moet je er wel voor geleerd hebben ;) en het is een overkill ... het gaat eerder problemen geven dan een oplossing bieden .. koop een switch of een hub en je kan heerlijk spelen

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    owk bedankt :)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    verkoop je oude router op de marktplaats of zo

10. McSparkle