Aangezien er toch nog een hoop mensen zijn die geen live hebben, waaronder ik, leek het me wel gebruikelijk een Xbc forum te maken zoals je ook Xbox Live Gaming forum hebt, iig een klein gedeelte waar over xbc gesproken kan worden met tournooien en games ed ipv steeds een thread aan te moeten maken in het live forum gedeelte.
uhum..... ik snap wel wat je wilt maar omdat er toch een thread over bestaat denk ik niet dat ze een speciale (sub-)forum ervoor zullen aanmaken...
ja, maar das maar 1 thread, en als je daar al je tournooien en ontmoetingen in zet wordt dat erg rommelig of je moet gaan praten en reageren als: [tournooi] ik doe mee [halo]wie wil er tegen mij halo-en [tournooi]ik doe ook mee [mechassault] yes gewonnen met best uit 3 wat me toch wat minder makkelijk lijkt.
crossed netwerkkabel, en xbc is een prima alternatief voor mensen die geen live hebben en toch online tegen elkaar willen spelen, dus lijkt het me toch makkelijk als er wat meer threads of een forum gedeelte voor komt om tournooien te bespreken enzo.
thedutchterror, matn, discussies over XBC kan je ergens anders voeren, daar gaat deze thread niet over. Een XBC-forum? Hmm ik zie er niet zo veel in, verwacht ook niet dat er erg veel animo voor is...
is het niet mogelijk om op het live gaming forum een poll te houden waarin je vraagt of mensen het zien zitten een gedeelte voor xbc te hebben?
Gaat niet gebeuren. Animo is er niet voor, dat kan ik je nu al vertellen. Dat wordt één dood forum. En daarnaast vind ik dat er al genoeg subfora zijn, ik wil het forum niet verder vervuilen met loze ruimte die toch niet gebruikt gaat worden..... Zoveel subfora maakt het hele forum onoverzichtelijk, en dat wil ik niet hebben. Voorlopig houden we het lekker bij de centrale thread over Xboxconnect, aangezien Live een veel grotere doelgroep heeft, is daar een speciaal forum voor, Xboxconnect heeft dat imho niet nodig.
ja maar xbconnect is GRATIS en er zijn redelijk veel gebruikers animo is er wel degelijk maar zo wordt er geen kans toe gegeven... maarja forum niet echt nodig, ga dan naar het xbconnect.com forum..
Waar is dat slotje nou weer goed voor??? *heropent Open laten die handel, discussie mag altijd plaatsvinden.
okay ... maar het forum is nog niet echt nodig, omdat het topic niet loopt. Als er veel vraag is... kan later nog gekeken worden of een xbconnect forum nodig is
Er zijn heel weinig mensen op xboxconnect zolang ik me het nog kan herinneren. dus waarom is er een heel sub-forum nodig?
Je kan het anders proberen met een paar sticky threads voor de xbc vragen en tournooien, loopt dat niet dan laat je sticky desnoods weg en gaan we verder op de centrale thread