[XOne] xbox connect of gamespy?

Discussie in 'Games' gestart door jelle1988, 9 jan 2003.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik het dl en welke en hoe moet ik het instaleren wie kan mij helpen ben hier namelijk niet zo goed de indeling met kabels heb ik maar hoe moet ik het instaleren op de xbox en comp dat het werkt en welke moet ik precies dl??
    en moet je je aanmelden ofzo?

Laatst bewerkt: 9 jan 2003
  2. d33p

d33p Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kdenk dat alle vragen al gesteld zijn zo'n beetje hier op t forum. Dus antwoorden staan er ook al.

3. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo hectisch 8)

Cross-cable kopen, 10 meter voor 17,99 €
    Netwerkkaart kopen, 10/100 voor 8,99 €

Netwerkkaart in PC zetten, crosskabel erin, crosskabel achterin Xbox, xbconnect aanzetten, vindt ie je xbox en gamen maar :D

4. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx dus het is helemaal niet moeilijk te instaleren

5. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu geinstaleerd en als ik me xbox aanzet gaat het lampje van me hub ook branden maar als ik xbox connect aanzet doet ie het niet.
    staat dan onderin iets van dat ik een hub gebruik en dat ik ip adres moet invullen ik heb dat gedaan. http proxy en poort maar hij doet het nog steeds niet wie kan mij helpen

6. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, je vragen zijn altijd welkom, maar stel ze effe op een normale manier ipv hikkend alle 6 (!!!!!!!!) vragen in 1 zin te proppen. Je hebt toch ooit wel het vak Nederlands gehad op de middelbare school......

Haal je wel adem tijdens het praten of ben je na 1 zin dood;-)??ontopic: sorry hoor maar nu geen zin meer om te antwoorden, check ff de zoekfunctie en je vind 100x een uitleg hierover, dat gaat misschien sneller dan wachten op een antwoord hiero.

Laatst bewerkt: 15 jan 2003
  7. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beter niet via een HUB doen maar op de manier zoals ik hierboven heb verteld... dat vind ik het makkelijkste iig.

8. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Je hoeft tenminste geen kabels te verwisselen als je ook met je andere PC, GameCube, PS2 en stuff op het internet wil.

9. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Je hoeft tenminste geen kabels te verwisselen als je ook met je andere PC, GameCube, PS2 en stuff op het internet wil.

Deel Deze Pagina