is er iemand die xboxconnect gebruikt aanwezig ? zoja, stuur me ff een pm want ik heb een paar vraagjes
keej, het zit zow, ik heb xbox connect op me leptop, en die is weer via een netwerk kaart verbonde met de hub, mijn xbox heb ik weer verbonden met de hub via een kabeltje, kan ik dan xbox connecten ??
ik heb de oplossing wat jij nodig hebt ik heb nmlijk hetzelfde en heb het zelf uitgevonden. ik heb het volgende : Internet ----> router ----> - pc 1 - pc 2 - laptop-----> netwerk kaart 1 -----> netwerk kaart 2 - op netwerk kaart 1 komt mun internet kabel binnen - Van netwerk kaart 2 naar mun hub een kabel * wel in de port --waar normaal internet in moet*en van een andere port een kabel naar mun xbox. --->netwerk kaart 2 ----> hub ----->xbox Je kan het ook zonder hub doen maar dan heb je een Crosshair cable nodig. ik hoop dat je hier wat aan hebt Greetzzz Robo ps : kom je er niet uit voeg me toe op msn : enneennie@hotmail.com en dan kan ik je alles uitleggen
Dat werkt inderdaad met Xbconnect, maar met XBox Live gaat dat niet werken. Waarom sluit je de Xbox niet gewoon aan op de router? PS: Een Crosshair kabel? Een Crossover kabel!
sorry , jah omdat ik mun laptop + mun xbox op mun kamer heb staan en ik heb geen zin om een 2e gat door het plafond te boren ( ik zit 1 verdieping hoger ) dus is dit een easy oplossing greeeeeeeeetz Robo
Oh, doe dan het volgende.. Kabel uit de muur <-> Hub <-> Laptop en XBox Dus niet de Xbox op de laptop aansluiten, maar op de hub (waar je je laptop eveneens in prikt.
fuck you , ik hb dat plaatje zelf gezocht en als jij zo zit the focken maak ik wel een anders ewige NOOB !:-} /Mod Het moge duidelijk zijn dat dit soort taalgebruik niet wordt getolereerd. Waarschuwing! PJ
Que? Zou gewoon moeten werken. Heb je Xbconnect op je laptop draaien? Heb je op die laptop een firewall actief (Windows XP, of zo)?
jah ik heb hem wel maar hij staat dan uit , de firewall staat van mun router ook uit en mun router is ingesteld dat mijn laptop kan hoste ! maar als ik dat doe wat jij zegd dan begint ie gewoon totaal te stokken onder halo , en toen ik het weer plaatste zoals het was, deed ie het perfect ! . mijn hub is 10/100 mb en als ik dat zoals je zei geeft ie een 10 mb lampje aan , en als ik dat doe zoals ik het heb geeft ie een 100 mb lampje aan . waar ligt de prob ? ( kheb win 200 pro ) greetzz Robo
Volgens mij krijg jij straks een hoop problemen als je Xbox Live wilt gaan gebruiken. Want eerst doet je router een vertaling van internet IP naar LAN IP. Vervolgens komt je config bij je laptop en die wil ICS gebruiken. Dan heb je dus IP vertaling over IP vertaling. Werkt dat ueberhaupt? Ik kan alleen maar zeggen: If it works for you, don't break it. Maar ik betwijfel of je dit lekker aan de gang gaat krijgen. Heb je al eens met Xbox Live geconnect? (Lekker Nederlands is dit... )
ik heb live in mun dashboard staan maar dan zegd ie dat iets niet goed is dat boeid allemaal niet zo want als ik op live wil duw ik de internet kabel in mun xbox en als ik wil chattuh dan duw ik hem in mun xbox. trouwens wat bedoel je met : Dan heb je dus IP vertaling over IP vertaling ? moet ik mun kabel van router naar hub eens in de speciale ''HUb / router'' port doen ? zou dat helpen ? greetzz robo