Hoi, ik heb een vraagje over halo op xboxconnect.Als ik een game join op xboxconnect dan heb ik op mijn xbox bij multiplayer op systeem link gedrukt dus er staat dan 'looking for game' maar ook als ik een game heb gejoind in xboxconnect blijft dat er staan.Is dat normaal?Wat moet ik doen?Wat moet er eigenlijk dan komen te staan? Alvast,Bedankt
Dit is niet normaal, het beste is om even te wachten. Soms duurt het even voordat je xbox de server ziet. Mischien moet je wat dingen in je rooter/hub veranderen. Heb je een Firewall? Loop deze dingen even na en probeer het weer. Ik merk dat je nieuw bent op xbox connect dus ik zal ook maar een veel voorkomende error uitleggen. Als je een server wilt joinen en je krijgt de "Dirty Disc Error" ga dan terug naar de system link window en druk dan op deze volgorde Y>B>A. Herhaal dit een paar keer voor de zekerheid. Hopelijk heb ik je geholpen
Dat is normaal! als je een game join en je xbox vind geen level dan heeft de host er nog geen 1 gemaakt... dus effe zeggen via de chat dat hij er 1 moet maken en je kan joinen.
Deze thread hoorde eigenlijk in live&networking denk ik maar ok: Het kan ook zijn dat je niet compatible bent,jij bent zelf UK pal. Staat allemaal in mijn eigen XBC artikeltje ik haal hem zo ff op(edit zo de link) edit:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=23866 alsjeblieft veel suc6 verder,en als je nog vragen hebt pm me maar