Ok dit begint mij erg te irriteren ik speel de heletijd Live maar als ik speel kan ik dus niet doos spelen dan krijg ik Connection failed voor me gezicht ik kan iedere keer niet gewoon spelen De cabel zit er goed in geloof ik en de cabel werkt perfect maar waarom zegt ie connection failed aub beantwoord deze antwoord want dit begint me te irriteren Als ik nou Rainbow Six 3 speel start ik net de game en ik speel dus ff wat minuten met de mensen en in 1 keer krijg ik connection failed en dan moet ik ok drukken en moet ik de hele game opnieuw starten! wat is de probleem ik heb nog niet aan de setting ofzo gewerkt maarja...
we hebben ook dezoekfunctie . ook moet je even de live&networking faq doorlezen. nu hebben we veels te weinig info
dit staat linksboven: Xboxworld.nl Forums > Xbox Hardware / Algemeen > Xbox Live en Networking > Xbox Connection Failed klikken op xbox live en networking staat Xbox live faq bovenaan. Lees deze even door, daar staat je antwoord misschien. Lukt het dan nog niet? Probeer je probleem zo duidelijk mogelijk te verwoorden anders kunnen wij er weinig mee.