Yo, manne, kheb vandaag een xbox live starter kit gaan halen. Met veel enthousiasme ik alles aansluiten, ik verbind mijn xbox met mijn lan verbinding die normaal naar mijn pc gaat.( kabel heb ik gekocht in free record shop, dus daaraan kant nie liggen ) wanneer ik een account wil maken wil hij mijn connectie testen. Maar bij het eerste ( check cables) stopt hij al en gaat hij terug naar het scherm, could not get any connection. Nu is mijn vraag, hoe komt dit. Ik heb ook al eens het filmpje bekeken van xboxlive en Matt ;-) zegt dat je als je met een lan verbinding zit eerst de router eens moet uitschakelen. is dit waar, ( ik heb het nog niet durven proberen omdat ik bang ben dat er iets foutloopt met het internet van mijn pa ) en zoniet wat is mijn probleem dan ? Khoop dat je mij kunt helpen. moet ik mijn router even afsluiten of ligt het ergens anders aan ? Greetz
Wat voor kabel heb je gekocht? De originele xbox-link kabel is namelijk een cross-kabel. Als je direct naar je router gaat moet je een gewone of straight utp kabel hebben.
het was trouwens al dom om je kabel bij de FRS te halen want een crosscable is 8 euro ofzo en je hebt er nu 29,99 voor neergelegd. En je moet inderdaad een UTP kabel hebben zoals Jaw zegt
Zie de rede waarom ik deze thread gesloten heb wil je aub deze vraag in de centrale thread van je provider posten 1000x Dank