zoals de titel al zegbt ben ik opzoek naar een classic xbox console met een aantal spellen ( en controllers uiteraard)ik wil er niet al teveel geld aan uitgeven. dus heb je een oude xbox staan die nu staat stof te happen en je wilt ervanaf laat even je prijs weten. accesoires enzo mogen er ook bij zitten dat is geen enkel probleem
Goedemiddag, Ik heb nog een oude Xbox console voor je liggen met 2 controllers en de volgende games: Halo 2 Project Gotham Racing 2 Star Wars KOTOR 1 GTA San Andreas James Bond 007: Everything or Nothing From Russia With Love Kingdom under Fire: Heroes Sid Meiers' Pirates! Splinter Cell Elder Scrolls Morrowind Battlestar Galactica Pirates of The Caribbean Laat me even weten wat je ervoor wilt geven!
En ik heb hier een Crystal voor je liggen... Maar die gaat natuurlijk niet voor weinig weg aangezien je er niet teveel aan uit wilt geven maar doe maar een bod en er valt altijd over te praten dus ik hoor het wel. Stuur me als je intresse heb maar een pm is makkelijker! GrtsZz , CybeR!
Hier iets van ? Xbox games: - Fifa 2005 - NFL Street - Blinx - Mission Impossible: Operation Surma - UEFA Champions League 2004-2005 - Lord of the rings: The Third Age - Fifa 2007 - Burnout Takedown - Tony Hawk Pro Skater 4 - SSX 3 - GR Island of Thunder - Fifa 2004 (niet in orgineel hoesje + geen boekje) Reageer terug via PM aub