Xbox controler werkt soms niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rakoon, 19 okt 2004.

  1. Rakoon

    Rakoon Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    eyz

    Soms werkt me xbox controler niet als ik een spel opstart. Dan doe ik er een andere xbox conroler in player 1 en die doet het wel. En dan een andere dag doet die het niet meer en dan doe ik het zelfde als hiervoor en dan lukt het wel. Het gebeurd voornamelijk met Fable. Ligt het misschien aan me box? , hoe kan ik dit oplossen?

    Greetz
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Contactpunten even schoonmaken. Misschien is er wat stof tussen gekomen?
     
  3. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedrading van je controller ? bij mij is dat ook stuk gegaan en doet het nu ook soms ... maar ook niet altijd... wel vaag trouwens
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, contactpunten even checken. Het lijkt me iig sterk dat het aan Fable ligt, dan zouden andere spellen er ook last van moeten hebben. Misschien dat de contactpunten zijn verbogen als je ze er te lomp uittrekt (schuin naar boven eruit trekken ofzo)
     
  5. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook gehad met mijn medium controller.
    Eerst begon het met mijn stick, sam fisher draaide oneindig rondjes zonder dat ik de analogue stick aanraakte:mad:
    Uiteindelijk enkele weken daarna deed mijn controller niets meer en heb ik een andere controller gekocht , een small;)
     
  6. mars11

    mars11 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem, maar dan alleen bij fable !!
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    als je er nog garantie op hebt zou ik ff ms bellen als je hem zelf niet kan repareren
     
  8. theunbeatable

    theunbeatable XB Trader

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, heb ik ook last van bij fable. heb het echter alleen bij dat ik het intro niet weg kan drukken.
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook de controller uit elkaar halen en m dan helemaal schoon maken, da helpt soms ook
     

Deel Deze Pagina