[PC] Xbox controller aan pc koppelen

Discussie in 'Games' gestart door Rocket99, 9 aug 2012.

1. Rocket99

Rocket99 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een kabel of usb achtig ding om mijn (draadloze) xbox 360 controller te koppelen aan mijn (windows) computer.

In een winkel is mij vertelt dat ik zoiets via de microsoft site kan bestellen, maar ik kon het niet vinden.

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik dit kan vinden? :)
    Dat zou ik zeer op prijs stellen :)

~Rocket99

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die hebben ze sowieso bij game winkels, en volgens mij de Media Markt ook wel. Anders kun je het ff
    Online bestellen.

3. Rocket99

Rocket99 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die sites zien er een beetje fishy uit :confused: En bij de mediamarkt hebben ze hem niet.

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Een Wireless Xbox 360 Receiver moet je hebben, gewoon even op Googlen dan vind je genoeg sites die ze aanbieden :).

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad een PC wireless gaming receiver. is in nederland niet los te kopen dus je zult hem of in het buiteland moeten bestellen of hier in NL kopen incl controller voor ongeveer 60 euro.

Ik heb er ook nog 1 voor je liggen als je wilt? stuur me maar een PM. Ik had er zelf 1 besteld via buiteland, naar 4 weken nog niet binnen allemaal gezeik etc, dus toen hier van iemand overkocht die is nu binnen, maar nu kwam gister ook die van het buiteland binnen dus heb ik er 2 =).

6. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Of gewoon een controller met draad kopen :p Ben je wss nog goedkoper uit dan 60 eu.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Laatst een xbox controller voor de pc gekocht bij de Saturn, was 37,50 kwijt ofzo.

8. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Ja mijne was ook rond die prijs, had hem op internet besteld. En werkt ook gewoon op Xbox. En de reactiesnelheid is ietsie sneller, maar niet echt merkbaar.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bij de Game Mania hier hebben ze die wirelss recievers gewoon liggen

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina