Woaah, ik hoor steeds meer mensen zeggen dat de xbox controller te groot is, niet ergonomisch, onpraktisch (ofzowiets) Maar ik vind nou net deze controller de enigste die teminste relaxt in de handen ligt. Zelf heb ik kleine handen en 2 normale controllers (geen S dus), en als ik er naar kijk hebbe die mensen van MS er zeker over nagedacht, de ronding aan de zijkant past precies in de palm van me hand, de L & R analoge sticks kan ik op me middelvinger late rusten zodat ik 'm nie eens moeilijk hoef vast te houden terwijl als ik een PS2 of GameCube controller vastheb ik 1st moet gaan bedenken hoe die 't fijnst in de handen ligt... Nee, doe mij maar m'n xdoos controller.. Wat vinden jullie ervan ?
helemaal mee eens, iedereen loopt maar moeilijk te doen dat ie te groot is of zo maar hij speelt gewoon zwaar relaxed. en ik heb ook geen grote handen maar ik heb er geen last van
Nou sorry maar ik heb gister dus die Controller S gekregen ik vindt deze echt stukke beter. Hij ligt echt geweldig in de hand.
Ik vond eerst de S Controller relaxter, maar nu ik vaker met de gewone speel vind ik die toch beter. Komt ook omdat ik wat grotere handen heb
Ah leuk Ik zag die gister in een of ander spel ook aangegeven. Toen dacht ik nog van: huh, wat doen die extra knopjes daar. Maareh, dat was dus gewoon een S-versie. Achja weten we dat ook weer.
Wat ik zo vervelend vind aan die 'grote' controller is dat als je zo'n analoog stick indrukt dat heel lastig gaat, je moet je vinger dan echt heel lastig verplaatsen. Bij de controller S gaat dat makkelijker.