toen ik vanmorgen op bartsmit.nl was en nog een extra controllertje wou reserveren bleek dat hij zelfs al leverbaar is check dit maar: Beste giorgio Wij danken u voor de bestelling en het getoonde vertrouwen in Bart Smit (http://www.bartsmit.com/). Uit onze orderadministratie is gebleken dat de bestelling als volgt is opgebouwd: Ordernummer : 206+++ Betaalwijze : BIBIT Naam : +++++++++++++++++++ Adres : nassaust+== 7+++ deventer Productnaam Prijs Aantal Totaal Xbox Controller EUR 39,95 1 EUR 39,95 Totaal: EUR 39,95 Als de betaling van uw order goedgekeurd is, zal uw bestelling uiterlijk binnen twee werkdagen op het opgegeven afleveradres bezorgd worden. Let op: in verband met de afmetingen van groot speelgoed kan de bezorging hiervan binnen 10 werkdagen plaatsvinden. Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Bart Smit
nee want bij de rest van het spul kan dat niet daar kun je alleen voor reserveren kijk zelf maar eens
Hij klopt wel, want toen ik dinsdag bijde Bart Smit in Zeist was zeiden ze ook dat ze die dag nog de controllers binnenkregen, dus ik neem aan dat je hem al krijgt, want ik kon hem ook al kopen die middag ... niet gedaan
Volgens zo'n gozer op een ander forum (gameforum) Is de x-box al te koop in een plaats in duitsland. bron
Hoe zit dat eigenlijk met de winkels? kan je je spellen en controller al een week van te voren kopen? en hoe zit dat dan met de xbox, krijgen de winkels die dan 14 maart geleverd? (lijkt me wel lullig, kom je daaraan, moet je alsnog wachten hehe) Zal zeker wel een paar dagen van tevoren zijn ofzo?