Ik speel regelmatig Magic Battlegrounds op de PC. Via gamespy om een deckje uit te proberen. Natuurlijk ook op de Xbox. Om toch het Xbox gevoel te hebben wilde ik met de Xbox controller speler.. en dat kan. Vandaag de Xbox Super Joybox 10 op de USB poort aangesloten. Wel even de nieuwste driver downloaden (niet de floppy gebruiken) en de knoppen configureren in de optie van Magic Battlegrounds. Het werkt als een tierelier. Verder weet ik niet of je er wat aan hebt om de Xbox controller te gebruiken.
Ik heb ook mn xbox op de pc, je kan zelfs drivers downloaden voor de communicator Handig als je ook een mic nodig hebt. Zeer vet, ik heb het destijds gekocht voor FIFA 2004, speelde prima Nu gebruik ik hem voor Mashed op de pc Maar dat kan in princiepe met elke controller.
zo'n controller op je computer is wel relaxt, maar dr zijn (zou ik denken) genoeg andere controllers met een usb-aansluiting die fijn zijn en die je op de computer aan kunt sluiten
Ik vind de XBox-controller de beste controller voor de PC, omdat deze over analoge triggers beschikt. Bij mijn weten bestaat er geen enkele PC-controller met analoge triggers (enkel digitale).
Hallo, Ik heb de Super Joybox 11 geïnstalleerd met de floppy drivers. Ik heb geprobeerd FIFA 2005 te spelen, maar de knoppen staan anders geconfigureerd. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt
Drivers downloaden maar waar? Ik wordt gek: heb een controller en zo'n kabeltje om m op de comp an te sluiten maar kan de knoppen niet configureren... HELP!!!