Hoi allemaal, ik heb gister de Xbox wireless controller voor de pc gekocht op bol.com (zie link) http://www.bol.com/nl/p/games/micro...roller-xbox360-pc/1004004011473109/index.html Nu is het probleem dat de controller dus niet werkt, hij blijft constant knipperen (alle 4 de lampjes). De wireless receiver is volgens apparaatbeheer wel gewoon goed aangesloten. Ik draai windows xp via bootcamp op een mac, Dit zou er niet mee te maken moeten hebben want voorheen (andere mac laptop) ging dit wel goed. Het windows besturings systeem is dus xp & alle drivers zijn volgens de microsoft cd & website goed geïnstalleerd. Voor mac gebruik ik het besturings systeem lion, Via de xbox helpdesk konden ze me niet helpen en wisten ze geen oplossing. Ik hoop dat jullie die wel hebben. Alvast bedankt.
Heb je de controller al gelinkt met de ontvanger door eerst de knop op de draadloze ontvanger in te drukken en vervolgens ook de knop op de controller? De knop op de controller zit boven het batterijcompartiment naast de aansluiting voor de oplader. Als je dat hebt gedaan en Windows geeft aan dat de drivers goed zijn geïnstalleerd zou het kunnen zijn dat de controller stuk is.
Dat ze alle 4 knipperen betekent volgens mij inderdaad dat de controller geen verbinding heeft. Dus druk inderdaad even op de connect knop.