1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Controller poort naar USB

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lars, 2 dec 2004.

  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hey allemaal ik heb even een vraag...
    mijn baas is zo slim geweest kabletjes in te kopen die van controllerpaart naar een usb ingang gaan...

    Mijn vraag is: WAT kan je hiermee, ik heb het mogen testen met een usb muis en toetsenbord, ik heb Halo1 en Halo2 ermee geprobeerd maar ze reageren nergens op, me muis krijgt wel stroom (zodra ik me xbox aanzet, gaat het lampje branden aan de onderkant (optische muis) ) dus mensen die ENIG idee hebben reageer alstublieft :{ |:- 8)
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    voor linux.
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    leg uit :)
     
  4. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    mag niet :cool:
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    leuk, maar daar heb ik nix aan
     
  6. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je met zo'n verloop stukje ook je game save's op een usb stick zetten?
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    nee, is voor je controller poort dus lijkt me aardig lastig want daar decteert ie niet de memory stick lijkt me zo...
     
  8. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n kabeltje is idd gemaakt om usb apparatuur aan te sluiten op de xbox; keyboard muis usb sticks ed. Heb je alleen wat aan met linux en dat soort programma's, aangezien microsoft het zelf niet ondersteund in zijn programma's.

    Linux is overigens niet illegaal, ik zelf draai het zonder mod.
     
  9. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het verloopje in de usb opening van je controller weet te flansen kun je gewoon een usb stick als memory card gebruiken. In de controller zit gewoon een usb hub. Mischien pikt de xbox het ook wel als je de stick met verloopje in een tweede controller poort stopt.
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    moet je zo'n usb stick dan ook nog formateren naar iets speciaals? want anders kan het handig zijn om je game saves te back uppen.
     
  11. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, memory card = usb stick.
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    grappig, weer wat geleerd dan :)
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    in XBM stond toch wel zo'n ding waarmee je een keyboard en muis op je xbox kon aansluiten?? dus het is niet linux only...daar stond bij dat je er halo mee kon spele
     
  14. Reus

    Reus Guest

    Ja maar dat zit anders in elkaar, dat is een heel kastje die de signalen van je muis/toetsenboard omzet naar signalen die de xbox begrijpt
     

Deel Deze Pagina