Xbox controller S te koop in Nederland..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door €xpert, 28 apr 2002.

1. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste XBOX gebruikers en/of verbruikers.. Weet iemand van jullie toevallig of er een winkel is in Nederland die al de XBOX controller S verkoopt (of eventueel de Japanse controller)?

dank & groet
    €xpert

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja in Zwolle zit n winkel die de Japanse controller verkoopt dacht ik.. Controller S is dach tik nog niet gespot

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Nice avatar wouter :)
    Ik heb de controller S volgens mij bij futurezone gezien

edit: bij onderdeel xbox hardware 59,95 euro

Laatst bewerkt: 28 apr 2002
  4. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand met deze controller gespeeld? Ik vraag me af of die zwarte en witte knop niet op de verkeerde plek zitten en je die indrukt als je een A/B/X/Y knop wilt indrukken.

5. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tijd voor wat concurrentie

Ik ben gelijk ff gaan kijken Broes. Inderdaad 59,95 keiharde Euro'tjes.. het mag eigenlijk niet meer maar dat zijn toch ruim 132 guldens.. en dat exclusief handling- en verzendkosten..
    ik zal er niet gek van staan te kijken als ze ook nog is doodleuk aanbieden om hem tegen en kleine vergoeding te installeren.

dit is me net ff te allemaal ..

Ik denk dat ze ergens anders wel goedkoper te verkrijgen zijn. bovendien mag die site z'n algemene voorwaarden wel is aanpassen.. 'me hun alle vermelde prijzen zijn in guldens'

'Keep on Hoping'

p.s. aan het aantal lezers te zien van dit subject, kan ik we concluderen dat er redelijk veel interesse/ vraag naar is

6. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad geile avatar wouter:9
    En wat moet je nou met die controller S, de 'Normale' is juist zo relaxed, en anders moet je je handen maar groter laten maken bij de dokter:D

7. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Froggie.. ik heb er nog niet mee gespeeld.. maar voor met name vechtspellen zal die zeker beter zijn. Dit is althans mijn mening. Je kan veel beter en sneller combo's maken.. daarnaast is de direction pad.. of hoe dat dan ook heet, aangepast.

Ik ben overigens wel tevrede met de huidige controllers.. liggen lekkerin de hand.. alleen voor b.v. vechtspellen is die andere weer perfect.

(taalfoutje van vorige mail ff rechtzetten: met hun 'De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in Nederlandse guldens')

8. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOXrulez..

Handen groter maken heb ik al naar geinformeerd, maar je weet die wachttijden he met die medische toestanden.

Toch denk ik dat mensen met grote handen ook sneller de combo's kunnen maken met de controller S.

en je weet wat ze zeggen he..
    hoe groot je pik ook is, als je een vrouw zoekt met kleine handen.. dan zal die altijd groter lijken.

maar nu ben ik van het onderwerp aan het afwijken.

9. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Je wijkt nu zeker af :+

Maare... ik wil eerst ff met die controller gespeeld hebben voor ik zo'n ding zou aanschaffen, ik vind die normale tot nu toe de lekkerste controller ooit (niet dat ik zoveel console ervaring heb, maar het gaat om het idee :D)

10. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FYI

ff iets om jullie op de hoogte te houden.

Ik heb FutureZone gebeld, ze hebben de controller nog niet binnen maar verwachten hem wel deze of volgende week.

Ik heb er niet naar gevraagd, maar ik denk dat daar ook de Japanse controller te verkrijgen is omdat hij vroeg of ik die controller wilde.

Verder hoop ik nog steeds op een gunstigere prijs... en anders moet ik maar ff naar R'dam het weekend (als ze hem dan al hebben tenminste)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zal wel 60 euro worden

12. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Buffy is lief!

13. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hieronder ff paar links..
    als het geen directe links worden kan je ze copy-pasten in je adresbalk.

reacties Amerikaanse peepz 1:
    http://groups.google.com/groups?q=x...1c1ed65$477479a0$39ef2ecf@TKMSFTNGXA08&rnum=9

reacties Amerikaanse peepz 2:
    http://groups.google.com/groups?q=x...626$%s3.18293625@typhoon.ne.ipsvc.net&rnum=15

chat over de Japanse en Controller X voordat ze uit waren (verschillen tussen Japanse en de 'S'):
    http://forums.teamxbox.com/showthread.php?threadid=88262

Ik vrees dat ondanks mijn zoekacties het me toch 60* Eurotjes gaat kosten als ze hem het weekend hebben. Maarja kan ik gelijk ff de Japanse bekijken.

*maarja een beetje vibrator met wat opties kost al gauw een paar duiten natuurlijk

14. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    60 euro! ik vind dat wel superduur.

niet dat ik hem wilde kopen, maar toch.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    60 euro is die als je hem in NL koopt en de winkel hem uit de states heeft gehaald.. als je ff geduld hebt dan zal die hier ook verschijnen voor 40 euro

16. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en geduld is iets wat ik niet heb.. en geld wel

en aangezien het nog niet duidelijk is wanneer die controller officieel in NL verkrijgbaar is..

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem ook wel denk. Ben het DOA3 gedeelte wel met je eens. Wou sowieso controller kans geven, leuk voor bij de verzameling.:9

18. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist..

het liefst heb ik 2 'normale', 1 controller s en 1 japanse..
    voor ieder wat wils..

zelf kies je de lekkerste en als er andere meespelen zoeken hun het maar uit.

en een beetje variatie kan geen kwaad zo nu en dan.

Maar gezien het feit dat ik nog een gratis controller krijg van Bill.. (ik heb verzocht om een Japanse of de 'S', maar dat feestje zal wel niet doorgaan).. en ik al 2 gewone heb is er nog maar ruimte voor 1 andere.

en ik wil hem NU.. dus dan maar in de buidel tasten

19. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op teamxbox een goede review van deze controller :)

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwahhaha, dat had mijn post kunnen zijn. Ik hoop uiteindelijk, door kadootje van MS, 3 gewone controllers, 1 S en 1 Japanse te hebben.

Deel Deze Pagina