Xbox Controller??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Emerald, 12 dec 2002.

1. Emerald

Emerald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hi there, ik heb gelezen in een xbox magazine (kweet niet meer welke) dat er een controller voor de xbox is die een ingebouwde ventilator heeft voor zweethanden. Kan het zijn dat deze controller nog niet te krijgen is in nederland, word hij uberhaupt wel verwacht hier, heeft iemand van jullie een idee...?:confused:

2. XxXKoRnDeViLXxX

XxXKoRnDeViLXxX The Vampire King

Leuk Bevonden:
    0
  3. Emerald

Emerald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die ja.. maar ik zie em nergens in de winkel liggen. lijkt me trouwens een erg handig (vrij groot ogend) ding.. nietwaar?
    .....

4. XxXKoRnDeViLXxX

XxXKoRnDeViLXxX The Vampire King

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover dat ik weet is die kontroler niet in een normale winkel te koop dat ik denk that je de kontroler gewoon bij psxshop.nl zal moeten kopen

5. Emerald

Emerald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow, ok bedankt, (wel raar eigenlijk maar goed..)

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Wat de fuck moet je met een gekoelde controller kom op he, dit is wel heel erg overdreven

7. Emerald

Emerald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik niet, lijkt me erg handig, ik heb meestal wel last van zweethanden tijdens het gamen..

8. Mischien dat de controller 'S' ook wel uitkomst bied. Ik vindt hem zowieso beter spelen en je hebt dan ook niet allebij je handen vol.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wanneer komt die Controller S dan eens in de winkels?! Ik dacht dat ie al vanaf 1 november te koop zou zijn. Ik heb em nog nergens gezien.:confused:

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    By ons in Alkmaar ligt de controller S gewoon overal in de winkels hoor...
    40€

11. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    controller tegen zweethanden give me a break

je moet gewoon wat relaxter spelen:)

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Elk verkooppunt verkoopt ze idd al vanaf 1 november, je hebt blijkbaar niet erg veel moeite gedaan om het te achterhalen... :confused:

13. Emerald

Emerald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen, ik heb het niet over de controler 's' die zie ik ook overal ja, maar die controller met die vantilator erin gebouwd, die zoek ik...

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het was ook geen quote van jou, maar van The Matrix, de Airflow, waar jij het over hebt kun je voor zover ik weet idd alleen online bestellen.

15. Emerald

Emerald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    a zo, maar over de 'luchtcontroller' (geen idee hoe die eigenlijk heet), voordat ik over ga tot kopen, wat vinden jullie van dat ding, lijkt me toch superhandig, nietwaar?:confused:

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Air-Flo controller.

Wist je dat je op een Xbox website zit? En die dus zelf ook reviews maakt? En dat die website misschien zelf OOK wel een Air-Flo review heeft gemaakt?

17. Emerald

Emerald Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    you're kidding, ik kom hier echt nog nooit zolang als dat sommige hier al zijn hoor, ik moet de site nog een beetje uitpluizen voordat ik alle weetjes weet en zo, thnx anyway,:eek:

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je had op zn minst even kunnen kijken of er al een review van was :)

19. Ik denk niet dat hij zo goed zal spelen als de originele controllers van MS.

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, het lijkt mij ook helemaal nix, ik heb zoiezo al geen last van zweethanden, en ik vind t ding ook nog s lelijk...

Deel Deze Pagina