xbox controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mart009, 1 sep 2002.

1. Mart009

Mart009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sind kort een xbox met het spel crazy taxi 3 (meer heb ik nog niet) als ik het boekje xbox magazine moet geloven zitten in de controller 2 krachtige motortjes welke veel trilling moeten veroorzaken. Nou ik heb pas mijn ps2 verkocht en als ik de trilling van mijn ps2 dual-shock controller vergelijk met die van de xbox controller dan lijkt het haast of dat er geen dual-shock motortjes inzitten, ligt dit aan mijn controller of ligt dit aan het spel of is dit normaal bij een xbox controller. Ik heb vibration natuurlijk geselecteerd in het menu.

trouwens crazy taxi 3 is niet veel aan voegt niet veel toe aan de delen 1 en 2 op de sega dreamcast, ik had wel wat mooiere graphics verwacht op de xbox. hopelijk zijn er betere spellen, heb rally challenge en halo besteld

Laatst bewerkt: 1 sep 2002
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox controller heeft echt wel een sterkere rumble dan die van de PS2. Denk dat CT3 daar gewoon geen gebruik van maakt ofzo?

3. Mart009

Mart009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd wat de controller bij spellen als halo en rallysporty challenge zal doen

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    is CT3 al uit dan???

5. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij zal ze import hebben zekers?

trouwes RSC en Halo hebbe hele mooie graphics ;)

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een mod chip om import spellen te spelen?

7. Mart009

Mart009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja CT3 is inderdaad al uit en dit is de USA versie maar ik raad hem af

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Controller trilt als de pest hoor. Krijg er zelfs pijn in de gewrichten van m'n handen van als ik te lang speel.

9. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crazy Taxi is dus echt gaan hol aan. En als ja Halo hebt wordt je echt zowat uit je stoel/bank gevibreert!:D Of nou jah dat overkwam mij.}:]

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ga maar een paar uur achter elkaar racen met rallisport challenge op beetje hobbelige wegen, nou... get ready to.. TRIL!!! 8)

11. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook. Ik vind het trouwens wel een leuke game, het is gewoon goed oefenen en na een tijdje vind je nog weer nieuwe dingen uit enzo. Maar hij vibreert bij dit spel gewoon niet zoveel. Of dat verkeerd is in de game ofzo. Ik weet het niet...maar neem bijv. Hunter daar vibreert hij als een dolle ******** :D :)

12. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ga maar eens aan het kanon staan van een Buggy uit Halo, dan wens je dat die trilfunctie nooit uitgevonden was!!! :+

Btw wel grappig, als je coöp speelt, en een maat van je aan het kanon staat en schiet, voelt de geen aan het stuur dat ook goed, wel lache detail :p

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    yup, had ik last in me klauwen ging een vriend vragen : "heb je oneindige kogels met die gun?" ik: "jah".. en vervolgens hield hij de Schiet knop van de Machine Gun ingedrukt van de jeep , ik was aan het rijden en kreeg fokking veel kramp in me hand man :eek: :eek: 8) .. lolz

hij stopte er op een moment mee omdat hij het ook ging voelen 8) }:] }:]

14. Knetter

Knetter N00b S4ib0t

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van PGR in het park racen... haha
    De controller trilt echt bijna uit je hand vandaan.. zo erg.. :)
    hehe

15. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahha precies. Dan maakt dat ding ook nog zo'n klote lawaai. Was laatst aan het gamen in mijn kamer, mijn moeder zo vragen: wat ben je aan het doen jongen...:9 :eek:

Deel Deze Pagina