Hi, ik heb gvd net een kop koffie over m'n xbox doosjes laten vallen, gelukkig kon ik er nog een paar redden maar van 3 zijn de hoesjes helemaal naar de tering. Nu heb ik een beetje gezocht naar cover, maar ik kan ze maar niet vinden, heeft iemand de covers van deze games, graag de full versie, en niet alleen de voorkant ofzo: The Sims Kelly Slaters Pro Surfer Racing Evoluzione Please?
Ik heb nu die van the sims gedaan, maar die van racing evoluzione ziet er helemaal neit zo uit als degene die net gesneuveld is, en bij kelly slater mist er een stuk van de onderkant... zijn er nog andere sites? toch bedankt!
damn, daar staan ook niet de goede op, heb wel een andere hele goed site gevonden, maar daar staan ze ook niet op. nog andere?
gewoon de eerste d ebeste speelgoedwinkelzaakverkoophuisje instappen en daar de hoesjes van de games afhalen en mee nemen maar bij freerecord shop is dat echt easy (niet dat ik dat doe natuurlijk want ik drink geen koffie )
Tja, dat is ook een mogelijkheid, maar de kans om gepakt te worden door de politie is een stuk kleiner bij het gewoon uitprinten van de covers! Dit soort dingen kunnen ook heel goed gebeuren met andere consumptie middelen, zoals thee of chocolademelk, pas vooral op met cola, wat die heeft de neiging goed tussen de cd en het doosje te plakken. Daarintegen heeft cola vanille dit niet.
ok bedankt voor de tip! ik ga het toch ff uitproberen met die cola vanilla.... volgens mij blijft dat wel plakken hoor! brb!
Heja is echt slim opgemerkt. Kun je zo meenemen die mensen hebben er daar toch nog genoeg liggen (neem ik aan). Ja gewoon net of je aan het kijken bent houdt dat spel vast. Snel met je vinger achter het hoesje omdraaien cover in je zak stoppen, en je bent klaar. Huppa theorië alla SuperZaadje (werkt zeer effecient ).
Neem dan gewoon het hele doosje mee... Ga je daar in de winkel het hoesje eruithalen, tering, ben je dom ofzo... Daat duurt minstens een paar seconde, wordt dus opgemerkt, bovendien valt het op, een helemaal groen doosje en bovendien kreukt dat ding in je jas... Heb het ooit 1 keer gedaan maar toen wel gewoon het hele doosje ook meegenomen...
Stelletje criminelen! HO! WHAT THE FUCK!!! NIEUWE SMILIEEESSS!! WHIIIEEE!!! opnieuw: Stelletje criminelen! Is er dan niemand die Kelly Slater (Pal en full) en Racing Evoluzione (Pal, achterkant engels ofzo, niet italiaans en full) kan vinden?
hier heb je nog een site *) p.s. mooi we hebben deze smilie die is echt lachen , ik had hem al een keer op een andere site gezien
Damn, ook de verkeerde, zou iemand met deze spellen: Racing Evoluzione Kelly Slater's Pro Surfer de covers kunnen scannen? dan zal ik je eeuwig dankbaar zijn én kom je in mijn sig. waar ik mijn eeuwige trouw zal typen. please please please please. het liefst wel op een hoge resolutie. please please please