1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Customer Service bellen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shin David, 13 aug 2003.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is kapot, als ik hem opstart staat er dat ik Xbox Customer Service moet bellen. Maar ik kan het Nederlandse nummer niet vinden.
    Weten jullie misschien wat er mis is of wat het Nederlandse nummer is?
    De xbox was stuk gegaan toen hij oververhit werd.
     
  2. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is het nummer voor XBOX Customer Support.
    Ik hoop dat je Engels kan spreken, want je word doorverbonden met het callcenter in Ierland:

    0800 023 3894


    Succes!!!

    ------------------
    Alive and kicking from Spain!!!!
    Je MOD wel goed gek zijn om te modden uit een internet cafe in Spanje!!!
     
  3. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    0800 023 3894 => Engels

    Dit nummer is wel engels, maar de service is SUPER (als je teminste wel gelijk geholpen wordt :p). Mijn ethernetpoort was kapot... Ik bellen... Stonden de gasten van UPC gelijk de volgende dag op de stoep met een doos voor m'n x-doos. Ik afgegeven... 3 dagen later was hij gerepareerd en stond UPC weer voor m'n deur :D

    _O_ 0800 023 3894 _O_
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt!
     
  5. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    TheGreatMo

    Is het niet UPS?
    Want UPC is kabel/internet bedrijf
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gebeld en het is gelukt. Ze komen met een doos voor de Xbox en daar doe ik dan mijn Xbox in en stuur hem terug. En alles gratis :)
     
  7. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    You Greatmo heb jij ook nog goodies gekregen toen ze je xbox terug hadden gestuurd ik kreeg een opbermapje voor 12 xbox spellen en een xbox muts vond ik echt supper service mijn harddrive was namelijk kapot.
     
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    mijn xbox én controller waren kapot gegaan maja nix gekregen hoeft ook niet, als ik me xbox maar terug kreeg;)
     
  9. Ago

    Ago Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor allemaal verhalen dat iedereen bij een kapotte controller gewoon een nieuwe toegestuurd kreeg. Nou mijne is zomaar gekapt met werken. Reageerd gewoon totaal niet meer.
    Bel ik gister op, wordt me verteld dat ik er maar mee naar de winkel moet.
    Dat gaat lastig want ik ben het garantiebewijs wel kwijt.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja dat was een poos toen de 360 er nog niet was...

    Hoelang heb je de controller al

    (ps goed de zoekfunctie gebruikt 8) 3jaar oude thread lol)
     
  11. Ago

    Ago Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Die controller is een maand of 3 oud. Maarja ik ga nu nog een keer bellen, ik vind het niet kunnen dat ie zomaar stopt met werken. Alles ziet er nog okay uit :confused:
    Ik ben vandaag wezen kijken, geen winkel meer die Xbox controllers verkoopt.
    Dus ik zeg nu gewoon, de winkel had er geen meer liggen, toen hebben zij me gezegt, de Xbox klanten service maar te bellen. Kijken of ik dan wel succes heb. (En hopen dat ik niet weer dezelfde gozer aan de lijn krijg haha)


    ha grappig ja, 3 jaar oud :p, en ook al 2 jaar terug dat ik mezelf registreerde zie ik, de tijd vliegt!
     
  12. Ago

    Ago Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 is kapot heb MS gebeld. en die jongen die me hielp zei dat UPS binnen 2 dagen voor de deur zou staan. Maar wat ik ben vergeten te vragen is; wat als ik niet thuis ben als ze langs komen. Kan ik ook opzoeken wanneer ze komen? Ik heb wel een service nummer van MS gekregen maar dat zal wel niet het tracking nummer zijn. Help?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  14. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook kapot , toevallig dat dit topic on top stond :p

    Dat ding van mij rammelt continue kort om de paar seconden, na een tijdje krijg ik ook dat scherm dat ik customer service moet bellen. Verder wordt ook de power knop op de xbox rood knipperend |:-

    Wie heeft dit ook wel 's meegemaakt en weet wat er aan de hand is en hoe ik dit het beste op kan lossen>??
     
  15. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog garantie op je xbox of niet? zoja dan kan het zo verholpen worden via de Microsoft xbox help lijn. Het kost je dan niets.

    Maar als je garantie verlopen is, tja, dan kan het je misschien wel wat gaan kosten, (ligt er aan wat er aan de hand is, ik heb het zelf tot nu toe nog niet meegemaakt)
     
  16. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat ze je adres gegevens hebben gekregen van MS. En als je er niet bent zullen ze wel een nieuwe afspraak met je maken om nog een keertje langs te kunnen komen. Als je het echt zeker wilt weten dan zou ik de microsoft support lijn nog een keertje bellen en het voor de zeker heid nog een keer navragen, want als het goed is is er door een medewerker een aantekening gemaakt waarop staat dat je gebeld had en wat er aan de hand was.

    succes ermee.!!
     
  17. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb de xbox nu 4 jaar, dus ik denk het niet meer. Mja als ik ongeveer weet wat reparatie gaat kosten, anders maar overstappen naar de 360 :b:
     
  18. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Petje af voor de Customer Service. Mijn 360 kapte voor de tweede keer ermee. Gisteren heerlijk gespeeld, gooi ik vandaag Hitman erin krijg ik een fantastisch schaakbord. Direct gebeld, wachttijd eventjes, en kan m weer meesturen met UPS... krijg ik m'n derde 360 binnen een jaar! :thumbs:

    Wat een goede tip is nu ik dit forum gelezen heb, registreer je xbox. Niet even wachten, maar gelijk doen. Je zit gelijk in het systeem, geen gezeik over bonnetjes enzo... ;)
     

Deel Deze Pagina