Xbox deed raar

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bitchslap, 26 apr 2003.

1. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar ik deze tread moet posten duz doe ik ut maar hier
    Maar toen ik Gisteren Amped wou doen zette ik m'n xbox aan en kreeg ik een ander xbox begin want nu kreeg ik Xbox Logo met allemaal kleurtjes enzo (en heb de xbox niet omgebouwd) en toen zette ik 'm uit en weer aan deed ie ut weer normaal

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet bij Xbox Hardware / Accessoires. Dat gebeurt volgens mij wel bij iedereen een xtje. Dat komt denk ik doordat hij dan de cd niet goed kon lezen. En doordat je hem opnieuw hebt opgestart heeft hij de cd weer goed kunnen lezen.

3. Bitchslap

Leuk Bevonden:
    0
    thnx

p.s. Pablow denk nie dat ut daar aan licht want als ie ut spel niet leest staat er couldn't find CD (of zoiets)

Laatst bewerkt: 26 apr 2003
  4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zag het scherm er dan uit? Zag het er uit als een beeldfoutje, of was het gewoon een error melding?

5. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij niet can lezen zegt idd couldn't recognize this disc. dirty damaged enz.

Maar dat met die kleuren heeft er denk ik niets mee te maken. misschien heb je een spel zoals Shenmue gespeeld en elke keer als je iets niet haalt de hele tijd de computer aan en uit? ik zeg ook maar wat maar bij een pc krijgt de pc geen goed gevoel iig.

Of misschien game je altijd een tijdje, laat je de copmuter een tijdje uitstaan. en ga je een halfuurtje later weer verder spelen. want dat is temperatuurverschil en daar kunnen de chips weer niet tegen. ook bij een PC zo.

of misschien gaf je videokaart geen goede signalen af. dit heb ik verzonnen maar het zou wel eens zo kunnen zijn.

Ach het beste paard struikeld ook wel eens. :+

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    >>Moved 2 Xbox Hardware&Accessoires >>

7. Bitchslap

Leuk Bevonden:
    0
    rolorob het scherm zag er zo uit anders is 't toch een groen beeld en dan xbox logo en nu was 't xbox logo alle kleuren van de regenboog kwamen er zeg mar uit ut xbox logo en toen heb ik 'm uitgezet en weer aan en toen deed ie ut weer normaal

en Vysio van wat jij zij ligt ut ook nie aan want had de hele dag nog nie achter de xbox gezeten

8. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, wat maakt het eigenlijk uit als hij nu weer gewoon doet?

9. Bitchslap

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha heb je wel gelijk in Jerz ik moet gewoon niet zeuren
    maar zal wel willen weten hoe dat is gebeurd

Laatst bewerkt: 26 apr 2003
  10. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel logisch dat je wil weten wat het is, maar t is nu weer over. gelukkig.:) Anders moest je hem laten maken.

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had laatst ook zoiets.. het normaal gele ledje, werd rood en ging knipperen.. dr stond dat ik de care lijn moest bellen.. ik deed em uit.. daarna aan en toen deed ie het gelukkig weer normaal.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @bitchslap waarschijnlijk lag het gewoon aan je tv, of aan een kabeltje dat mayb beetje los zit.. en als dat het niet is dan zal het wel een geheime truc zijn om je xbox op te starten:) (toevallig een combo aan het oefenen toen je hem aanzette?:p)
    maar het is nix ernstigs iig..

13. Ik zag weleens een filmpje toen ik HALO erin deed. Ik zag een wereldbol in de kleuren van XBOX. Ik weet niet precies meer wat er gebeurde, maar toen het filmpje was afgelopen, zag je allemaal namen ofzoiets.

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dat waren hoogstwaarschijnlijk de Credits...

15. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha stelt echt niks voor want hij deed het gewoon weer toen je hem opnieuw opstarten. Ik weet wel dat ik een keer ook zo'n beeld heb gehad toen ik iets te hard mijn voet tegen de grond stampte. Mischien heeft een een shokgolfje opgevangen.

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het ook regelmatig met amped, dan pakt ie hem gewoon ff niet.

gelukkig voldoet een keer opnieuw opstarten wel, maar toch is het ff vervelend. voor de rest alleen een keer bij halo gehad voor de rest niet.

17. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Easter Eggz In De Xbox Zelf Whaha (Ja Of Niet Natuurlijk...)

Deel Deze Pagina