[Help?]Xbox die vaak vastloopt. Hallo xboxers van Nederland. Ik ben groot fan van xbox, en ik heb mijn xbox meer dan 2 en een half jaar, maar hij loopt vaak vast. Vooral bij spellen van EA sports begeeft hij het vaak. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Er wordt gezegd, lens schoonmaken, en een andere drive kopen. Wat denken jullie? _0/ Greetz Rico
Staat de xbox goed geventileerd? Zo nee, dat raakt hij misschien overhit en schakelt zichzelf daarna uit of loopt vast.
Hij staat zeker goed geventileerd, hij staat op een tafeltje dat helemaal open is. Hij geeft vaak de melding dat de disk vuil of beschadigd is, en dat klopt niet, want sommige spellen komen gelijk uit de doos? Als ik hem daarna opstart geeft hij de cd/dvd melding. Misschien is dit duidelijker?
Dat heb ik bij fifa 2005 ook wel eens, na een goal ofzo dan lopen alle spelers (Juichend) naar de kant en lopen dan vast tegen de achterlijn, en gaan dan langzaam naar links of naar rechts. En dan is het beeld leeg. Alleen nog maar Gejuich. Ik heb het niet zo vaak, weet ook niet hoe dat komt. Ik kan ermee leven.
Het spel, of de xbox? Want ik heb dit niet alleen bij Fifa 2005. GTA vice city komt het regelmatig voor, Tony hawk 4
Kan ik ook Xbox(I zeg maar) spellen op de Xbox 360 spelen? Editlangejan Nee, de garantie is verlopen.