ikzelf ben inmiddels ook al aan mijn tweede Xbox toe, maar gelukkig zat ik binnen de 2 weken onvoorwaardelijke garantie die de Bart Smit geeft....
maw: ze ruilde hem gewoon voor me om......
de gene die ik nu heb, draait alles perfect!!
waar ik vooral last van had met de eerste Xbox die ik had, was dat games raar deden.....
voorbeeld: DOA; de achtergrond muziek kwam vaak niet op.....sommige levels wilde hij niet laden, sterker nog, ik kreeg niet alles te zien......(optie menu bijvoorbeeld, zag ik wel de balken, maar niet de tekst.... )....maar het meest irritante was nogwel, dat als het geluid het al uberhaupt deed, dan was het altijd te laat......
maw: de console schreeuwde 'FIGHT' door de stereo set naar buiten, terwijl het gevecht al een seconde of 10 aan de gang was.....
eerst dacht ik dat het aan de disc van doa lag, maar bij een vriend deed mijn doa disc het wel gewoon.....
Xbox terug gebracht, nieuwe gehad en no probs meer....
heb ook info gezocht over dit soort probs, en de kans is groot dat dit aan de drive lag, die erinzag...
Xbox hebben of een Philips, een panasonic of een thomson...
die laatste wil je dus NIET hebben.... (en die had ik dus in de eerste versie.....)....
nu zit er een philips in, no probs anymore
(als je wilt checken wat voor drive je hebt, zonder hem open te schroeven: kijk naar de vorm die in het laatje zit...is het een lightbulb, dan is de kans groot dat het een thomson is.....Ook kan je het zien aan lichte krassen op de dvd......thomson maakt krassen namelijk...geen diepe, dus ze zijn niet erg, maar het zijn wel krassen ...uiteraard geeft deze methode geen 100 procent uitsluitsel)
Laatst bewerkt: 24 feb 2003