ff een vraagie: Hoe moet ik een xbox schijf schoonmaken als er vette vingers oid opstaan.. ik probeerde DoA3 schoon te maken met mn shirt met een ronddraaiende beweging, maar toen kwamen er op de buitenkant heel veel kleine krasjes..... (mn 1ste thread btw)
Je moet het in ieder geval nooit met ronddraaiende bewegingen doen. Altijd van binnen naar buiten of andersom. Met een heel zacht doekie of zo. Beter nog is zo'n cd-schoonmaak-kit.
pff... ik maak ook altijd met me shirt schoon... maar er zijn ook van die schoonmaak middellen ervoor heb ik gehoort welkom op het xboxworld forum trouwens
waar kan je die doekies kopen dan??? ik maak het ook meestal gewoon met het eerste de beste stoffen ding dat ik zie liggen schoon maar ik denk dat het dan wel beter is voor de cd als je het met zo'n speciaal doekje schoonmaakt
Gewoon zo'n poetsdoek om zilver mee te poetsen of een zacht vaatdoekie gebruiken. Zolang het maar zacht is en dus niet krast. Je kunt natuurlijk ook gewoon je schijffies niet vies maken....
Maak ze ook altijd schoon met de eerste de beste doek die in me buurt ligt. Heb volgens mij ook nog zoon schoonmaak kit ergens.