xbox doet hakkerig/schokkerig

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr_Smartypants, 28 apr 2002.

1. Mr_Smartypants

Mr_Smartypants Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders dit wel eens eerder gehad: ik wilde ff lekker Halo gaan spelen, en alles ging echt ineens super hakkerig/schokkerig. Ik denk WFT, het zal wel een groot level zijn. Maar ik had het level al een keer eerder gespeeld, toen had ik geen problemen...
    Bij nader onderzoek bleek ik het probleem al te hebben bij het Xbox opstart logo, dus aan het spel lag het niet, maar aan de xbox. Na bijna in huilen uit te barsten, heb ik het stroemsnoer (dat er overigens goed in zat) uit de xbox gehaald en het er opnieuw ingeplugd en ineens werkte alles weer vloeiend en prima !! Vaag he ?? Meer mensen die dit mee gemaakt hebben ? :confused:

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in het begin ook problemen met verschillende games op de xbox, het beeld werd opeens twee keer vergroot of het ging knipperen, maar ik heb er nu al een maand geen last meer van..
    Vreemd maar hij doet het weer goed, en dat is het belangerijkste...

3. the x-man

the x-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook wel eens gehad tijdens halo

Sorry maar ik wil nog wat zeggen tegen Martijn, en ik weet niet hoe ik dat anders moet doen: Martijn waarom heb jij mijn leuke tread over gamecube gesloten, we hadden juist nu een beetje een discusie over cube en box, nou ja lekker boeie, maar ik vond het toch een beetje gemeen.

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem dichtgedaan omdat huub meilink liep te kloten, posts deleten hielp niet, hij postte steeds weer opnieuw, huub is nu opgehouden dus hijs nu ook weer open.

5. the x-man

the x-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank u

Deel Deze Pagina