ik heb een sony tv met scart aansluiting en gewoon met van die gaatjes om de kabel in te doen maar mijn xbox doet het niet op die tv komt dat doordat ik op 0 een zender heb staan want op de andere tv doet ie het wel maar die tv is braat.
heeft de tv waar de xbox het niet op doet een video-mode?? (staat een knopje op je afstandsbediening als je dat hebt) zoja, druk daar op en zet je xbox aan.
Heb je toevallig ook de zogenaamde EXT zenders? Daarmee kan je door de verschillende aansluitingen 'zappen'. Zo zit mijn Xbox op EXT 2 en VCR op EXT 1.
die ext. zenders heb ik beneden, ik heb ok nog op weer een andere tv dat je hem op een bepaalde zender moet zetten en op men eigen tv een AV/VIDEO knop.
bij mij is het ook niet zender 0 maar probeer eens gewoon de tv aan te zetten en dan de xbox dan gaat hij er bij mij meteen heen. je kunt ook proberen je tv op 0 te zetten en dan de zender gaan zoeken waar je de xbox op hebt staan.
ik heb ook een klein probleempje met me tv sinds ik de advanced scart hebt gekocht.... als ik nu me xbox aanzet gaat met tv gelijk naar het kanaal van de xbox toe, zwaar irri omdat ik vaak de xbox alleen maar aanzet voor het muziek en dus met me tv stil naar een andere zender kijken!!! dit probleem had ik hiervoor niet met de normale kabel! toen moest ik gewoon naar 0 gaan.... als ik nu dus naar een andere zender schakel, krijg ik dus het verplaatste scherm van me xbox met het geluid van die zender.....
Bij de afstansbediening van mijn sony tv ziet de knop om naar de vedeo kanalen te gaan er uit als een soort rechthoekje waar een pijltje van links doorheen komt.
hey die advanced scart cable krikt toch de framerate op? hoe heet dat ding in de winkel? en over die tv, zoek op je afstandsbediening het knopje met zo'n "beeldscherm" waar een pijltje in wijst. dat is bij mij en bij iedereen die ik ken het knopje voor die EXT. zenders. gewoon hele tijd indrukken totdat je je xbox-scherm voor je ziet.
als je het tegen mij hebt.... dat kleine philips ding weetje, geen id wat het model nummer is.... ik heb alle knoppen geprobeert van me afstandsbediening en me tv.....