met sommige spellen, vooral de oudere (denk aan unreal championship, bmx xxx, nba enz.) heeft mijn xbox moeite met opstarten. Soms moet ik de cd-lade wel ik weet niet hoe vaak open en dicht doen voordat ie het spel pakt. Terwijl bij vrienden van mij die spellen het zonder problemen doen. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zij? Misschien dat ik m schoon moet maken met zo´n cleaning cd of zoiets.
Meer iets voor Xbox Hardware.. Daar kun je terecht voor problemen met je Xbox. Website /suggesties/problemen forum is meer voor zaken die met xbw.nl en het forum hebben te maken. Case Moved
Ik denk dat je lens vies is, dus koop ff zo'n schoonmaad DVD, vraag ernaar in de elektronica zaak, de hebben er gegarandeerd eentje voor je! Suc6! Groetjes, Max
Lol ik heb er ONDANKS ook nog wat over gelezen... pleur niet zomaar een schoonmaak cd of dvd erin want dat kan je dvd-rom speler behoorlijk naar de knoppen helpen... ik zou even contact opnemen met microsoft... waarschijnlijk dat je je xbox op kunt sturen... suc6!
Schoonmaak dvd zou ik idd niet doen hoor je veel klachten over dat ie de hele xbox naar de kl*ten helpt.... Misschien is Microsoft bellen het slimste maar ja ook wel erg rigelreus (hoe schrijf je dat???)
ik wil m best opsturen, alleen heb ik dan een klein probleempje. Er is een keer in t begin een dvd blijven hangen. (in t midden v/d dvd zat een sticker die heb ik eraf gehaald waardoor de dvd in de driver is blijven plakken). Toen heb ik m zelf opengeschroefd om m eruit te halen. Wist toen nog niet dat de service van microsoft zo snel was. Beetje vervelende situatie dus
uhm, dus stickers zijn er af? dan geen garantie meer helaas. Door die plakdvd doet ie het waarschijnlijk nu ook niet meer goed?
had ik nog niet aan gedacht. Zou heel goed kunnen Ik bel morgen wel ff naar microsoft dan hoor ik het wel
Religieus bedoel je? Ik denk dat hij rigoureus bedoelt Sorry kon het niet laten En ja, het antwoord is al gegeven MS bellen - van wat ik heb gehoord hebben ze een hele goeie service