Hoi, als ik mijn xbox aanzet gebeurt er niet op de tv. Het groene lampje gaat wel branden. ik krijg het spel wat er op dat moment inzit ook niet meer uit. als ik dan een paar minuten de stekkers eruit haal dan doet ie het wel weer.weet iemand wat dit is??
een stervende xbox. als je xbox niet ouders is dan 2 jaar, microsoft opbellen en vragen of je xbox gerepareerd kan worden. ze zullen dit kostenloos doen. Het telefoonnummer staat overigens op hun site.
Gewoon bellen, ik heb ook dergelijke onzin gehad, en hij is vorige week opgehaald. Toen hij terugkwam deed ie 't nogsteeds niet, dus ik heb weer gebeld, en hij's gister weer opgehaald!
Eigenlijk toch belachelijk als je ziet hoe kort die dingen maar mee gaan. Een normale pc gaat wel een stukje langer mee. Kun je nagaan wat voor goedkope crap er allemaal in is gedaan.
Valt best wel mee hoor. De Xbox gaat niet zo snel kapot. M'n Playstation 2 is al veel vaker kapot gegaan.
Als je er normaal mee om gaat moet een xbox lang mee gaan. Maar als je je Xbox van af het begin hebt, dan heb je een K*T xbox die gaan nog vaak kapot. Als je nu bijvoorbeeld de nieuwe hebt die gaan veel langer mee.
dat kun je niet weten want die zijn nog niet zo oud als de ouwe. heb zelf de eerste, en doet t nog steeds perfect _0/
beter blijft mijn xbox nog lang heel...iig totdat xbox2 uitkomt (tenzij je je xbox1 spellen niet op xbox2 kunt spelen) want die ga ik ook cker halen
Ik heb microsoft gebeld. en de xbox wordt een deze dagen opgehaald. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik de xbox weer terug krijg??? Is echt balen kan gewoon niet meer xboxen de komende tijd.
mijn xbox maakt vaak(niet altijd) een raar brommend gelud is dat niet normaal is dat gaat na 10 min wel weg maar goed maar mijn xbox heb ik al 2,5 jaar, wat doet microsoft hier aan? want naar 2 jaar is tog je garantie verlopen?
ze doen er nx aan. als ie bromt...kan het zijn dat je fan neit helemaal soepel meer is, probeer er maar eens achter te komen wat er bromt, dan kun je het misschien ook repareren
gaat een beetje lastig huiswerk maken als je niet meer op school zit haha. Trouwens mijn xbox live gegevens die op de harde schijf staan, kan ik misschien het beste op een memorycard zetten, of kan dit niet??? Als dit wel kan zou ik dan aan een 8MB memorycard genoeg hebben. er moeten ook nog wat savegames bij op. (voor het geval dat). in totaal zijn het zo'n 15 blocks ongeveer. zou dit passen??
je hoeft je Live gegevens niet persee over te zetten, je kunt account recovery doen(als je al je goede gegevens hebt). de savegames zullen verloren gaan als M$ je xbox heeft, dus probeer de belangrijkste te bewaren, dus dan kun je ook je Live gegevens erop zetten. dus: het hoeft niet persee, maar als je de ruimte hebt; waarom niet? zo'n mem-card is 501 blocks volgens mij, dus kijk maar hoeveel je erop kan gooien. succes in elk geval
O dat is meer dan genoeg. ik had eerst in gedachten om de savegames van de spellen erop te zetten, die ik het meest speel. maar ik denk dat ik ze dan allemaal wel kwijt kan. die 501 blocks is toch wel een kaart van 8 MB?
ik heb een memorycard gekocht. en mijn savegames staan erop. het waren toch meer blocks dan ik eerst had gezegd. Alleen kan ik de savegames van burnout 3 niet op de memorycard zetten, ondersteund dit spel het dan niet ofzo?