Ik zat vandaag weer eens op mijn oude xbox te spelen. Nu heb ik rare problemen gekregen tijdens het spelen. Ik speelde KOTOR II, ging even naar de wc en kwam terug en het hele spel was vast gelopen.
Aangezien niets het meer deed heb ik de xbox maar uitgezet en daarna bij het weer aanzetten kwamen de problemen. Eerst bleef hij 2x tijdens het opstarten hangen. (bij dat "X" in beeld).
En nu loopt hij bij elk spel na zo'n 10sec vast. Volgens mij ligt het niet aan de dvd-speler, want hij leest spellen gewoon goed. Daarbij blijft hij ook hangen als je dingen doen die niets met de dvd-speler te maken hebben.
Zo keek ik net door mijn memory heen en starte hij ineens uit zijn eigen opnieuw op?? en daarna nog een keer, enz.
Oftewel hij loopt steeds na 10/20 sec vast. Iemand een idee waar dit aan licht? Net gaf hij ook al geen beeld meer... terwijl de stekkers er goed inzitten. Na 3x restarten kreeg ik ineens weer beeld?
Met mijn gebrekkige kennis zou ik zeggen dat het moederboard is doorgebrand, kan dit?
Iemand een idee wat dit is? en is het goedkoop te repareren? Het zou jammer zijn als hij dood is, want sommige spellen (zoals KOTORII) spelen gewoon niet lekker op de 360. (die gaat nog al haperig tijdens de gevechten)
Laatst bewerkt: 18 apr 2007