Ik wil mijn xbox regelmatig vervoeren. Onder andere met de trein naar mijn ouders en naar vrienden bij mij in de buurt. Heeft iemand de ultieme tas al gevonden. Op gamestop.com staat wel een mooie voor iets van $ 39,95.
Je moet die van dat gamestop gebruiken ja, daar laat je je Xbox gewoon inzitten en doe je een soort klepje open om de kabeltjes te verbinden enzo
tsssssss .... ik krijg al pijn in mijn rug als ik er aan denk .... (steun, kreun) * uren lang de xbox met je meedragen ... pfoehoe !! * mzzl Munch and Abe
Ik heb zelf de X-pak.. vandaar.. en er was al een thread bezig met dit onderwerp in Xbox goodies! maar dat liep niet zo fijn
is er niet iets dat je via bleutooth en gsm netwerk je XB thuis laat staan en dat je in heel nederland kan onloggen op je xbox, en vanuit daar een spel speelt en en en ow, het is nog maar 2002. waar ging deze topic ook al weer over?? ]:-
WTF.....Bij veel online retailers (zoals ebworld ed) wordt de Naki XBox X-Pak Travel Case (dat is de draagtas waar we over praten hier) niet internationaal verscheept. En nu heb ik wel een adresje.......Maar ARGHH!!!! De X-Pak zelf kost 35,95 dollar of zoiets. Maar het verzenden kost ook nog eens 30 dollar. Dat vind ik eik niet helemaal leuk meer. Enige kans dat we dit ding ook nog in Nederland zien opduiken? Of moet ik maar gewoon +/- 70 dollar (+ kans op importbelasting) dokken.