Ik heb een probleem met de een hoop dvd's. Sommige doen het gewoon perfect. Maar bij andere gaat het beeld rollen zeg maar. En als dat nu bij 1 film was, maar het is bijna bij elke film. Iemand hier ervaring mee?
Jah maar lijkt me sterk dat er iets met de xbox is. Is net 3 weken oud. Naja kan altijd een productie foutje zijn ofzo. Maaruh ik geloof ook dat er DVD's zijn die hij niet leest. Maar het kan natuurlijk nooit dat ik met zoveel dvd's problemen heb. Ik heb wel perfect geluid alleen het beeld rolt. Jep allemaal regio 2
dan zouden ze het allemaal goed moeten doen. Zal inderdaad wel een productie foutje zijn dan. Moet je microsoft mailen en dan krijg je hem bij het terugsturen misschien nog een cadeautje ook
niet toevallig op 60Hz staan waarbij je tv het neit ondersteunt? Zoja probeer dan gewoon op 50 Hz te zetten.
kijk op de onderkant van je doos daar staat dat de xbox neit alle regio 2 dvds ondersteunt en gebruik de zoekfunctie volgende keer daar kan je dit soort dingen meestal ook wel mee vinden maarja hoop dat je prob hiermee opgelost is
pffff kan de zin nauwelijks lezen. (nooit gehoord van punten) Gegron heeft wel een beetje gelijk maar de meeste zou hij gewoon moeten ondersteunen. En bij hem zijn het bijna alle dvd's.
Ik heb zelf een samsung sd-616T omgebouwd naar een xbox DVD speler( SPEELT OOK ORIGINELE GAMES AF NA EEN BEPAALDE FIRMWARE FLASH) en moet zeggen dat ik met geen enkele dvd problemen heb (staan er ergens titels die problemen geven ..dan zal ik eens kijken of ik het kan testen). De oude Philips dvd drive heb ik nu als reserve dvd speler in de kast liggen mocht de samsung kapot gaan.