k kreeg net de pu binnen en daar zat egt een vet dvdtje bij waar de xbox allemaal word gepromoot, zooi gamefilmpjes enne volgens mij gaat ut met de marketing eindelijk de goede kant op!!!
pu=power unlimited=een gamesblad maarre ik krijg em pas morgen binnen en ik durf te wedden dat die dvdtje er niet bij zal zitten. iemand jat die demo waarschijnlijk.(niet de eerste keer)
Ik zal hem denk ik ook pas morgen of overmorgen krijgen.En wat staat er op die DVD.En de PU rulezzz.Kijk anders ook maar es naar gamekings op maandag om 18:30,dinsdag 22:00,zondag 2:00 en 15:00. Gamekings is een tv programma van de PU voor de gene die het niet weten.
Huh, de PU komt toch volgende week pas. Ik heb trouwens spijt van het opzeggen van m'n abo haha, maar ik probeer weer ff bij m'n ouders te slijmen om m'n abo weer terug te krijgen.
lol ik weet wel hoe je eruitziet.....das voor mij voldoende........enne je woont trouwens in the games syndicate hahahaha.
Schaam je da je je abbo hebt opgezegd:r ik heb ook getwijfeld maar het is gewoon het games blad. En wat staat er nu op die DVD