Xbox een week het huis uit, PS2 een week in huis

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 11 aug 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb deze week ff m'n Xbox geruild met een maat van me...hij mijn Xbox een week in huis..ik zijn Playstation 2 een week in huis...lekker GTA3 doen en Gran Turismo3...ma afgezien van GTA3 vink 'm ehct nie zo geweldig als iedereen zegt..geef mij mar mooi m'n eigen Xboxje...ik had er wel vaker opgespeeld...ma nu ik heb 'm thuis heb staan heb ik toch liever m'n Xbox..ma ik heb nu ff vergeleken...en de Xbox is en blijft m'n favoriet

    1 nadeel...de week is nog maar net begonne..moet er dus nog een week opwachten totda mn Xboxje terug op z;n vertrouwde stekkie staat :'-( ;)
     
  2. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    :)



    /Mod DarkwingDuck: als je dan toch zo weinig te melden hebt, kun je net zo goed NIETS posten... :{
     
  3. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe vind je maat de xbox?
    Of wil die z'n PS2 niet meer terug? }:]
     
  4. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde gedaan alleen dan met een gamecube gewisseld. Zelda the windwaker is wel een heel vet spel maar ik verlangde toch echt wel weer trug naar mijn xbox, we hadden hem ook best lang omgewisseld. En dan te bedenken dat ik na de n64 eigenlijk een gamecube wilde kopen, totdat ik doa3 bij intertoys gespeeld had :)
     
  5. ITNL

    ITNL Guest

    Ik zou dus nooit m`n xbox tegen een ps2 ruilen... zelfs niet voor een week
     
  6. Ik heb weleens een Ps2 gekocht maar daar deed ik na een week niets meer mee. Ik heb nog geeneens een memorycard gekocht.

    Mijn broer heeft hem van me overgekocht voor de DVD- speler. Verder speelt hij geen spellen erop, maar toen ik op vakantie was, heeft hij mijn Xbox stiekem naar zijn kamer genomen om de Xbox te spelen! Dit bewijst maar weer dat de Xbox veel beter is! Misschien nog niet veel goede spellen, maar dat komt nog wel!
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb sinds een week MotoGp2...en m'n maat speelde die dus de afgelopen week keivaak bij mij...hij vind da spel heeeeeeeeeeeellllllllleeeeeeeeeeeemaaaaaaal geweldig..en hij baalt dus flink da het nie voor de PS2 is..dus toen zei ik: dan mag je m'n Xbox wel een weekje lenen..zoda je Motogp2 kan spelen..en ikke GTA3...ma hij heeft er nog niets over gezegd van dat ie zn PS2 nie meer terug hoeft ;)

    haha ma die krijgt ie toch terug! want ik wil m'n Xbox wel terug!

    :9 een week missen is lang genoeg
     
  8. alibi

    alibi Guest

    je kan ze ook gewoon allebei hebben! ;) :p

    ||
    ||
    ||
    \/
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien omdat je voor de Xbox (meer) games thuis hebt liggen en omdat je kan saven?
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat zegt helemaal niks over de kwaliteit van de xbox
    Dat zegt alleen wat over de smaak van jouw broer
     
  11. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat denk ik ook, de kwaliteit van een console kan nooit bepaalt worden doordat iemand hem nou wel/niet speelt. en of iemand hem nou terug wil ruilen of niet, het zijn de GAMES die het doen. hoewel ik vind dat het momenteel de gamecube = die de beste spellen van dit moment heeft, prefereer ik toch liever m'n zwarte box, omdat de releaselijsten ook veel zeggen over de kwaliteit van een console (als de games ook zo goed blijken als dat er nu gezegd wordt)_O_ _O_ _O_
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Post zijn reactie van de Xbox ook eens! Erg interessant om te weten wat hij ervan vindt!
     
  13. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook alletwee... maar moet zeggen dat ik toch vaker de PS2 aan heb staan... ben helemaal verslaafd aan Final Fantasy X, maar ook Socom en Metal Gear Solid 1 8)

    Maar na september zal daar wel verandering in komen.. Rainbox Six 3, KOTOR... hmmm :D
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Kheb een Xbox.. naja.. geen uitleg nodig. Een gamecube voor geweldige games als Mario, Zelda enz en ik wil idd nog een PS2 voor games als ICO en de FF reeks.. rrr..
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Verwend kreng :p

    Arme kindjes in Afrika zouden blij zijn met een Commodore 64!
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die arme kindjes van Afrika vergeten dat toch al ze lijm snuiven, veel goedkoper dan drugs (*geeft geld aan het pater damiaan fonds, of zoiets*).

    Ben je ook verwend wanneer het je met je eigen geld koopt (waarvoor je hard hebt gewerkt)?
     
  17. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    op de ps2 is er zelf motogp 3 oh:confused:
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En die suckt zwaar (zo ook deel 1 en 2). Ik heb het gevoel dat die moto's niet draaien en dat maakt het spel al zo slecht. De controls zijn ook niet goed imo. Moto gp op de Xbox is vééél beter.
     
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Of alledrie:
    <-----------------------------
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Show-off en verwend kind (of volwassen) :+.
     

Deel Deze Pagina