mij persoonlijk lijkt het wel vet om een xbox emoticon op het forum te kunnen gebruiken zou dit kunnen??
Het is altijd onze bedoeling geweest het forum zuiver te houden van al teveel poespas. Simpelweg 'Xbox' typen moet ook best lukken denk ik.
Re: Re: Xbox emoticon voor XBW forum Een smilie in de vorm van het Xbox logo, denk ik. Dus dat je bijvoorbeeld (xbox) typt en je het logo krijgt. Poespas dus.
Wees toch eens duidelijk man ! Je vorige thread was ook al zo nutteloos. Lijkt mij persoonlijk wel vet als niet iedereen meer van die vage threads aan zou maken :{
De Smilies zien er wel goed uit. En voor elke gelegnheid is er wel een, als er meerdere komen worden ze misbruikt..! Daarnaast waarom wil je nou zo´n logotje hebben? Edit/: ik neem aan dat je deze bedoeld? Wat ik zo prettig vindt van de XBW emotions is dat het een soort is en niet onoverzichtlijk een stukje vakwerk..
Hmmm.. het zou toch wel grappig zijn zo'n Xbox emotion, a lá die van MSN (zie post hierboven) (xx) <- code xbox emoticon, is bij weinig bekent om de een of andere reden Edit; Maar om nou te gaan flooden met emoticons, nee. Maar zo'n Xbox-emoticon zou (als het aan mij zou liggen) wel kunnen op de site van de grootste Xbox-community van NL
Nee het past niet in de stijl van dit forum, als je nou die smilies bekijkt en er zou zo'n xbox bij staan past het gewoonweg niet. Elp
Zet hem dan zelf ergens online en gooi hem er met [.img]url[./img] tekens tussen Edit/ Ik sta niet in voor de gevolgen, zoals oa waarschuwingen en bans.
Dat witte randje heb ik al weggehaald met PS, maar als ik 'm opnieuw upload blijft dat randje :{. Ja, de grootte.. De XBW-smileys zijn ook niet groot .
Dan moet je hem als .gif opslaan en transparant Ontopic: Voor mij hoeft zo'n xbox icon niet, want wanneer wil je die gebruiken, elke keer als je het woord xbox typt, beetje nutteloos denk ik
[img[Gebruik gewoon dit als je zo nodig wilt idd[/img] Kan toch ook special edition hm nog niet goed brb ? Home made
Emoticons zijn er om jezelf uitdrukken, om dingen duidelijker te maken. Niet om woorden te verkorten. Als je zo voor elk woord een plaatje pakt zit elk topic vol met rebussen waar niemand geen hol van snapt