Xbox en DVD-R / CD-R

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Integra, 16 dec 2002.

  1. Integra

    Integra Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen ofdat de xbox DVD-R/W of DVD+R/W
    afspeelt en zo ja welk merk en type?
     
  2. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebt jij een MODDED XBOX! it aint aloud here kiddo zoniet excuse
     
  3. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen modded xbox, gewoon legaal
    DVD+RW van philips speelt hij allesins bij mij, de rest weetik niet, normaal DVD-R niet, maar RW wel, eens proberen:p
     
  4. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vroeg me dat ook af.... heb nog geen Xbox, maar zou het voor films wel relaxed vinden als ie net als bijna alle DVD spelers van tegenwoordig CD-R, CD-RW, DVD-R en DVD-RW kon afspelen. Zou mij over halen om hem te kopen in iedergeval, dus: "Is het standaard mogelijk?"

    Maar de consolebusiness kenende zal dit wel weer NIET kunnen.....werk kopieren in de hand, hoewel dat volgens mij toch niet te stoppen is, maar dat terzijde.
     
  5. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    cd-rw weet ik zeker de rest zoek ik op.
     
  6. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geluk hebt en een DVD van samsung erin hebt zitten (open de tray en kijk of je twee rondjes naast de grote hebt zitten) want die speelt namelijk alles.

    I'm such a lucky bastard! :)
     
  7. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    deze cd-r's en cd-rw's speelt die allemaal af

    [​IMG]

    en volgens mij alle dvd's
     
  8. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Lachen.....:D Microsoft rommeld ook maar wat aan.... Seagate en Maxtor HD's en nu ook verschillenden merken DVD spelers?

    Hoe kom ik hier achter als ik hem nog moet gaan kopen.... zo van..."Ik wil wel die Xbox met Seagate HD (=net iets sneller) en Samsung DVD speler (want die speelt alles)"? :D

    Wat zit er bv. in die Xbox bij het Massive Entertainment Pack? Of is het echt per Xbox weer afwachten?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2002
  9. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm..... snel wat oude cd-r en cd-rw schijfjes inslaan.... 16 speed is niet echt veel meer tegenwoordig...
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox speelt dvd-r(w), dvd+r(w) en cd-rw, als je een samsung hebt kan hij ook nog cdr's lezen.
     
  11. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm dat wordt toch naar een Gameshop dan.... daar zijn ze vast wel op de hoogte of er een Samsung DVD speler inzit en anders willen ze dat vast wel uitzoeken :D
    Iemand nog tips voor winkels die daaraan meewerken (graag uit ervaring) :D
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2002
  12. Integra

    Integra Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan toch maar ff een dvd kit kopen. Ik heb nm een sony dvd speler en die lust mijn gekopieerde films (DVD-R princo) niet.
    Ik hoop dan ook dat dit op de xbox beter gaat

    Groeten
     
  13. dj_purno

    dj_purno DJ

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken daar maar niet op!
     
  14. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    samsung DVD speler zit voorlopig alleen nog maar in de promokasten....

    Maar er zijn geruchten dat in sommige V1.1 xbox ook de samsung DVD is te vinden
     
  15. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het waar is wat Tipex zegt dan zou dat betekenen dat de Xbox dus ook gewoon gekopieerde films moet kunnen lezen. Volgens Tipex leest ie namelijk DVD-R(W) & DVD+R(W)

    Ik moet zeggen dat het me positief zou verrassen als het inderdaad zou blijken te werken :) Vind het namelijk best zonde dat ie mijn gekopieerde muziekCD's niet pakt.
     
  16. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dus een versie 1.1 Xbox met Samsung DVD speler? En hoe heb je dat geregeld? Of gewoon mazzel gehad?
     
  17. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk moet je die film dan nog wel in een bepaald formaat opslaan. Iemand een idee?
     
  18. supermiepie

    supermiepie born to play

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Leest cd-rw van dixons ook van ednet en is niet gemod, en heeft een philips drive, de samsung drives zijn tussen 17-07-2002 en 18-08-2002 gebouwd kijk naar manufactury date, en de philips herken je door de lade te openen en tekijken naar platte inleg geen opstaand randje in het midden, heb je dat wel dan heb je een thomson drive en inderdaad met 2 gaatjes erin de samsung.
    en wat betreft de dvd`s koop de nieuwste sony dvd brander€399 brand alle standaards.:+
     
  19. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of een orginele xbox ze leest, die van mij is gemod. Hoe dan ook de xbox is in staat die formaten te lezen maar of je standaard bios/dashboard dat ook ondersteund heb ik nooit getest.
     
  20. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ook iemand die zijn xbox heeft gemod, maar die van hem leest geen CD-R. Het maakt niet uit welke versie van het dashboard of bios je gebruikt.

    Op de een of andere manier lijkt er een beveiliging of iets dergelijks in de speler zelf te zitten. Wel cool dat ie dus wel DVD-R(w) en DVD+R(w) afspeelt :)
     

Deel Deze Pagina