Wanneer komt xbox nou eens met ingame reclames en die mosguito reclame of zoiets. Of was het niet de bedoeling dat die in europa uit zou komen? de GC is bijna 2 maanden later uitgekomen dan de xbox, en ik heb nu al ingame reclames gezien van Nintendo. ik vind dat echt heel slecht van microsoft. ik vind niet dat ze er genoeg voor doen om een beetje bekendheid te creeƫren. iedereen kent gc maar ik ken nog niet echt veel mensen die xbox kennen en ik ken er helemaal geen die een xbox heeft.
dat het niet voor europa is bedoeld klopt niet want in de U.K zijn er al wel reclames.. wat is toch die muscuito ofzo
voor die mosquito reclame moet je ff op, playmore.com kijken. daar kan je hem downloaden als je in de pool gaat
Er zijn hier al zoveel toppics over geopend..... Het is gewoon super jammer dat MS geen reklame maakt in de Benelux..... ik denk dat, dat niet zo snel zou veranderen. Tenzei MS Benelux opeens veel geld krijgt van bill....
Er zijn gewoon te weinig kopers in de Benelux. Dat worden er natuurlijk meer als er reclame zou komen op tv. Ik heb uberhaupt nog helemaal geen xbox reclame gezien op tv
Ja, ik heb ook slechts een paar keer de X-box reclame op tv gezien.....Nintendo doet het wat dit betreft een stuk beter in de Benelux ==> mooie GC reclames.
onzin, als het eenmaal aanslaat. als de prijs redelijk is. en zoals je al zelf zegt zal door reclames, meer bekendheid, ook natuurlijk veel meer verkocht worden. hier zijn idd al veel posts over geweest, eigenlijk moet je er geen moeite aan verspillen, als MS nou zo dom is..
ja ... effe aan M$ doorgeven ... bombrieven .... let's get the bastards! die GC reclames zijn idd. erg tof/vaag, net zo goed als die van dat mannetje van M$, misschien zelfs beter ... Kom op M$! leer hiervan! mzzl Munch and Abe
En ze hebben er zoveel geld voor uitgetroken om de xbox te promoten en het enigste wat ze doen is in amerika alleen maar reclame te maken? dat sucks!
Hier in Belgiƫ is rond de launchperiode die reclame van dat kind dat geboren word en daarna recht in zen graf vliegt op tv geweest, maar daarna nix meer gezien.. Af en toe zie ik heir eens een reclame in een tijdschrift maar dat is wel heel af en toe. greetz, Nitroke
Ik ben net terug uit italie en daar is heel erg veel xbox reclame en dan vooraal ingame reclame!! moeten ze in nederland ook es gaan doen
Die GC reclames zijn inderdaad erg goed. Wat ik persoonlijk sterk vind is dat ze op een aantrekkelijke manier vrij artistieke beelden met ingame footage weten te vermengen. Dat heb ik van zowel de PS2 als de Xbox nog niet gezien, erg bijzondere reclames maar het is dat ik weet dat het om spelcomputers gaat. Ik hoop dat MS lering trekt uit de reclames van GC als deze inderdaad daadwerkelijk vanuit een sales perspectief effectiever blijken te zijn.
Het is gewoon hartstikke stom van Microsoft. Nintendo wordt hierdoor alleen nog maar bekender. Het zou een heel stuk schelen in de verkoop als Microsoft ook reclame ging maken voor de Xbox in de Benelux