ok ik heb zelfs een licente GEKOCHT zodat ik mijn media kan sharen van pc naar xbox. Dit werkt niet, ik word er koud en beroerd van want volgens mij moet ik mijn *.avi bestanden gewoon kunnen vinden. Kan iemand mij misschien helpen/uitleggen hoe dit in zijn werk gaat? Mp3's kan ik wel vinden btw
om media te kunnen 'sharen' tussen je pc en je 360 moeten ze in ieder geval op hetzelfde netwerk staan. Ook is een mediacenter versie van windows vereist. Je moet nog wat software van xbox.com downloaden en dan wanneer je pc en je 360 aanstaan kan je bestanden via het mediacenter deel van je 360 afspelen van je pc af. Echter kan je het niet OP je 360 zetten, slechts afspelen. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb, en welkom om het forum!
hier kan je je media delen vragen stellen: Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD als je *.avi's wilt streamen moet je Tversity gebruiken zie: [Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity Omdat het beter is om in bestaande topics te posten gsat deze op slot