xbox en meisjes? kan dat of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameGirl, 26 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ik een van de weinige meisjes ben die op een xbox speelt. Tenminste, dat idee heb ik. Zijn er nog meer meisjes die een xbox hebben en hoe denken jongens daarover?

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    dat maakt niets uit volgens mij, zolang je maar plezier hebt. :)

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind het allemaal best, een vriendin van me heeft sinds 2 maanden een Xbox, en ze vind het helemaal geweldig...

En wat maakt het uit of jongens of meisjes Xboxen, als je ermaar plezier van hebt..

Met jongens & meisjes Xboxen is natuurlijk het leukst.

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de bekendste hier is [munch]. en verder nog stuk of 3 volgens mij, dus ongeveer 1 % van de members

5. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    mijn kat wil ook xboxen, iedereen gelukkig :9

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het wel lache
    ik wil wel is zien hoe dat eruit ziet hoe zown meisje diej controller vasthoud :D
    (ik ben jongen)

7. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mwahhh die meiden maken de controllers altijd kapot.

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    mn vriendin houdt die controller heel raar vast, maar ze verslaat wel al mn vriendin met DOA3....Fuzion Frenzy vindt ze ook leuk en al mn andere games interesseren haar niet echt geloof ik

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben de bazin :p

10. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe een meisje een controller vasthoudt? Ik denk net als iedere andere gamer. Tenzij je natuurlijk blond ben. }:]

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ik vind het juist leuk als er ook meisjes meedoen.
    ik speel zelf ook veel pc games op internet zoals q3 en mohaa b.v,als je daar een meissie tegenkomt is toch lachen joh.

sterker nog...ik vind dat er veelste weinig meisjes gamen omdat ze maar niet in willen zien dat het gewoon ook erg gezellie kan zijn als je op zon server gewoon zit te ouwehoeren:+

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    hoezow heb je dat zelf ervaren, meiske ;)

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vrouwen achter een spelcomputer is lache, die kunnen goed tekeer gaan als ze winnen of verliezen, en worden niet zo snel sjaggie als ze veel verliezen...

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    strax gaan we nog daten via XBL :D

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    ik heb met halo online ook tegen een meisje gespeelt ik maakte er wel hard in ze kon niet eens normaal lopen zou de controller wel raar in de handen hebben gehad:d

16. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Kobold jij bent zeker Boss!...
    Anyways..the more gamers the merrier..^_^

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    M'n vriendin (OddGirl) heeft ook een Xbox, en ze vind het geweldig. Uiteraard vind ik het niet erg dat ze er eentje heeft, als ik een weekend daar ben, hoef ik alleen m'n games mee te nemen, ipv de hele console.

:D

18. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lache :) mn zussie wil ook altijd halo en doa3 doen...ze is nu ook verslaafd aan splinter cell, moet ff zorgen dat mn vriendin ook verslaafd word }:] Beter als tv kieke:cool:

Laatst bewerkt: 26 feb 2003
  19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja vrouwen en elektronica met meer dan 1 knop of 2 batterijen gaat ook niet samen he, net zoals vrouwen en auto's. Hmm goed dat ik er aan denk moet mijn moeder nog vragen of ze mijn video recorder wil instellen.. :+

Geintje ..
    Probleem met game industrie is nog steeds dat het een v.n. male oriented business is.. Kijk b.v. maar naar het adverteren van games.. Of neem een spel als BMX XXX daar trek je natuurlijk geen vrouwen mee aan.. Daardoor "schrikken" nog steeds een heleboel vrouwen af denk ik.. En nee hiermee bedoel ik echt niet dat een meid alleen maar lieftallige mylittle pony goes barbie spelletjes wil spelen. Een vriendin van mij was helemaal gek van samurai shodown dus het valt best mee :)
    Ik vind het zelf alleen maar tof dat vrouwen/meisjes een spelcomputer hebben. Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte.. Vind het ook erg lollig altijd om te zien hoe jongens hun vrouwelijk gamecollega's onderschatten en vervolgens een enorm pak slaag krijgen bij een spel :)

20. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    Meisjes die xboxen is natuurlijk super.... die hebben bij mij per definitie al 2 streepjes voor... ben ze helaas nog nooit in levende lijve tegen gekomen. Het is natuurlijk (bijna) altijd leuk als een meisje dezelfde interesses heeft als jou.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina