XBOX en NGC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TheOne2000, 3 mei 2002.

1. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er een XBOX en gaat daarnaast ook nog een NGC kopen.

Ik niet in ieder geval, de XBOX is voor mij voldoende en ik heb simpelweg geen geld

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    ik heel misschien

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik.
    Denk alleen pas over 6 mndn.Als er games zijn die ik wil spelen die excl. zijn.
    Zoals Bountyhunter.:9
    En elke beat em up zo'n beetje.

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook wel dat ik hem koop, maar ben met dezelfde mening als xenior en een paar anderen. Ik wacht netjes af voor een paar leuke games, waar ik in mijn jonge jaren wel een heel hoop lol aan heb beleefd. Das natuurlijk mario, zelda en nog een paar. Dan zie ik het wel, das waarschijnlijk ergens in sept. dus ik wacht wel ff.

5. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al gekocht met Star Wars. Nu heb ik een DC, PS2, Xbox en een NGC (en nog een PS1, neo geo, MegaDrive, PC enz.)

Om eerlijk te zijn (echt waar en serieus dus) vind ik Star wars een beetje tegenvallen. Tevens het enige spel dat ik wilde hebben op de NGC, dus al met al een beetje spijt dat ik hem al zo vroeg heb gekocht.

Star Wars tegenvallen? Jazeker, want ik had er gewoonweg meer van verwacht. Zeg maar wat Halo voor me deed op de Xbox (SSSSsssscccchwing!!!!!!!!!!!!!).

Geluid: leuk stereo (tuurlijk prologic II bladiebladiebla, domweg geen 256 kanalen en dus echt beduidend minder dan Halo)

Graphics: mooi, strak, snel, maar ook weer typische Nintendo felle/harde kleuren. Alsof ik met plastic speelgoed cruisers te maken heb. Niet zo ruig en "echt" als Halo omgevingen en wapentuig.

Gameplay: 3 keer dood en game over, gaaaaaaaaaaap, how about upgrading this to this millennium guys??? Bovendien duurt elke missie ongeveer 10 minuten als je niet dood gaat, dus binnen 2 uur speel je het spel uit met maar een minimum aan replay-value. Leuk hoor dat je goud moet halen, maar met brons heb je ook het next level en goud halen door exact hetzelfde nog eens te doen maar net iets beter vind ik voor een shoot m up niet je van het. Racegame a la, maar star wars???

Ofwel, nou ja, lijkt me duidelijk. (Let wel, het is geen slecht spel, maar no where near Halo of DOA3 of RSC)

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    hmm....Ga hem wel halen als ik uitgespeeld ben op de xbox.....dus wanneer de games mij niet meer liggen ofzo......

Maar aangezien dat nog niet in zicht is, duurt dat nog wel ff......

7. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de volgende prijsverlaging van GC koop ik mij eentje :)

8. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    me is buying one too aye!

later then, then Me got spare!

She's swwt ya know!

whickid!

:+

mzzl Munch and Abi G

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Mn neefje heeft een Cube gekocht met de spellen Waverace, Bloody Roar, Monkey Ball en Tony Hawk.
    Op zich leuke spellen allemaal maar als je eenmaal Xbox hebt gespeeld dan schrik je toch van die Cube GrafX.. damn this shit is ugly d8 ik.. niet dat ik zo anti-cuber ben want ik ga er zelf misschien ook wel een kopen voor het feit dat er gewoon leuke titels op uitkomen.
    Maar van 1 ding ben ik nu zeker de Xbox is niet voor niets zo groot. Vooral bij Tony Hawk kan je de verschillen duidelijk zien...veel minder details, 3D is minders smooth, harddisk mis je al meteen (kan geen eigen playlist maken+die memory pack van cube is zo vol)

we still rule fellaz

10. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook eentje kopen maarja ben op T moment een beetje erg blut :'-(

11. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het bij 1 console. Vond dit al een hele stap, van hardcore PC naar de xbox ;)

Belangrijkste reden is dat ik gewoon geen geld heb voor nog een console en heb daarbij eigenlijk nooit echt iets opgehad met Nintendo spellen (ach, Golden Eye en Mario Cart waren wel aardig, maar verder... tja).

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ooit misschien nog een cube voor mij, als final fantasy erop uitkomt(ergens eind dit jaar), want dat is het enige leuke spel wat ik me kan bedenken op de cube

13. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he? Dit is echt crap !
    Ik heb gamecube en goede vriend heeft de x-box. We hebben ze naast elkaar gezet en rot toch op man er is geen verschil te bespeuren.

JE zit hier gewoon een beetje te stoken.

Ik heb Rogue leader op de gamecube en ik kan je vertellen dat deze game er beter uit ziet als de meeste x-box games.

Grr wordt helemaal pissed off van deze erg foute "info"

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was dus afgelopen vrijdag op de pu awards en daar stonden uiteraard zowel de gc als de xbox en je ziet toch wel degelijk heel wat betere graphics bij de xbox hoor, maar dat gaat alleen op bij Xbox only spellen want zodra ze een spel gaan porten zie je inderdaad maar weinig verschil in graphics.

15. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

foute info?
    -zet THPS3 op xbox en gamecube naast elkaar en zoek de verschillen
    -zet spiderman op xbox en cube naast elkaar en zoek de verschillen
    en: DOA3 is onmogelijk op de cube
    Rogue leader is mooi maar nothing the Xbox cant handle

foute info?
    pure factz boy ...PURE factz

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de Xbox draaien op een grote TV, en de NGC op een kleine TV, kan dus nog niet echt vergelijken. ook heb ik nog geen games die ik echt kan vergelijken, wel weet ik dat ehm er een NHL game op de PU awards draaide (geen NHL 2002 van EA) die echt fucking lelijk was, NHL 2002 was echt 10x mooier ;)

Binnenkort ff Spiderman vergelijken, Xbox schijnt daar gewoon in te ownen :)

17. Flood

Flood Guest

ik ga er pas 1tje kopen als metroid prime uitkomt...en ik weer geld heb (eff me zusje overhalen om mee te betalen)

18. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij daar blij mee hebt wat jij wil.

Maar hoe kom je erbij dat een gamecube geen DOA3 kan draaien? Je onderschat de Gamecube wel heel erg. Als ik jou moet geloven is de gamecube een soort psx ofzo.

Maar ik neem ook aan dat je nog nooit echt verdiept hebt in de gamecube anders zou je heus wel toegeven dat de gamecube-graphics gewoon van hetzelfde niveau zijn als de X-box.

Heb btw tonyhawk ook gespeeld op de x-box en het ziet er strak uit. Mar als ik dan rogue weer speel moet ik toch zeggen dat dat er wel ff beter uitziet.

EN het zal best zo zijn dat de x-box ietsje mooiere graphics kan toveren hier en daar, maar het gat waar jij over praat is dikke vette bull.

OWja en lelijke games zijn er altijd, zo was ikzelf totaal niet onder de indruk van Waverace op de Cube en van Munch op de x-box....

Laatst bewerkt: 5 mei 2002
  19. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik onderschat de gamecube niet het is een cool ding en ik ga er zelf waarschijnlijk ook een kopen maar DOA3 zal er op de cube echt niet hetzelfde uitzien als op de Xbox. je kan tony wel met rogue gaan vergelijken maar als je wilt vergelijken moet je natuurlijk wel dezelfde spellen nemen. en tenslotte x-box kan niet ietsje mooiere graphics toveren dan cube maar veel betere graphics. dat zullen zelfs de mensen van nintendo toegeven als ze eerlijk zijn.

20. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé jongens, DOA3 kan wel op de NGC..
    Dit komt omdat het 1 van de eerste games is op de Xbox..
    Als de NGC het spel zou uitbrengen zou hij er net zo uit kunnen zien..

De NGC heeft echt wel power ofzo hoor..
    Als je over 1 jaar kijkt dan ga je pas echt grote verschillen zien!

P.S. Munch is niet lelijk, prachtige game!!!:)

Deel Deze Pagina