[XOne] xbox en tv

Discussie in 'Games' gestart door oobartdd, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oobartdd

oobartdd Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen,

ik ben van plan om een nieuwe tv te gaan kopen voor de xbox.
    alleen word er tegen mij gezegd dat er een strijd is tussen 50 en 60 hertz tv's.
    welke van de 2 is het beste om te kopen denken jullie?

grtjs

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    600 hertz, dat is 3d

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    3D tv's zijn 120Hz en hoger

Ik heb zelf een 600Hz panasonic zonder 3D (al is dat niet echt een eerlijke berekening, beetje consumenten voor de gek houden)

Qua gamen maakt het geen bal uit of je 50 of 60hz tv hebt, mijn vorige samsung was 50hz en ik ben niks tegen gekomen wat ik er niet op kon spelen.

Kijk gewoon naar welke tv binnen je budget aan al je eisen voldoet.

Of nog beter, zoek een paar tv's uit die binnen je budget vallen en post wat links in deze thread.

Dan kunnen de experts je een goed advies geven

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=158143&page=58

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is 600 Hz?
    Conventionele tv’s met een standaard videosignaal geven 50 frames (beelden) per seconde weer. Het videosignaal wisselt dus 50x per seconde. Wetende dat elk frame bestaat uit 8 subvelden komt dat neer op 400 subvelden per seconde (400 Hz). De vernieuwde plasma tv’s hebben tegenwoordig 12 subvelden per seconde en dat betekent een weergave (verversingsfrequentie) van 12 x 50 = 600 subvelden (600 Hz).

600hz heb in zowel in normaal 2D als 3D tv's.

Die strijd bestaat met komst van de HDready (720p , 1080i) en HDready 1080p (FullHD) tv niet meer.
    Elke tv MOET volgens de internationale gemaakte afspraken zowel 50hz als 60hz kunnen weergeven.

Laat je niet gek maken door termen zoals 100hz , 120hz , 400hz en zelfs 600hz , dit heeft niets te maken met het apparaat (Xbox360 , PS3 enz) die op de tv gaat aansluiten.

Lees eens de startpost van de volgende thread , daar kan je ook jouw vragen kwijt.
    De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina