Zielig Waarom vind je de PS2 beter als je helemaal geen argeumenten noemt, het is een mening, alleen ik vind dat Sony de consumenten genaaid hebt! Waarom koste de PS2 1400 op het begin als er bijna niks onder de kap zit? JE moet er ook nog harde schijven bij kopen, en een modem, ok ze hebben wel goede spellen, alleen heeft de Xbox dat dan niet? Dus geef volgende keer wat argumenten goed? Dat is beter anders word ik zo rood <-
ik denk dat Tijman perongeluk op de new thread knop heeft gedrukt ipv new reply maar de PS2 kostte sowieso minder dan 1400 (1150 dacht ik )
Ok Dat kan alleen ik vind de argumenten die in de brief staan ging argumenten voor de PS2 dat die beter is als de Xbox of NGC (Mag dat word hier?)
Jah, en niet zomaar een scheldwoord. Evenals "Scrtzia!" heeft het te maken met baarmoeders en het stadium waarin jij verkeerde toen jij er uit kwam. Ook, "Protschnotskzi!" is een afgeleide, maar deze betekenis durf ik niet in het nederlands te vertalen in angst dat ik een nieuwe definitie geef aan pappa en mamma
In het begin kan de ps2 wel ff meekomen, maar over een jaar zullen er zoveel goede games voor de x-box dat de ps2 haast welzeker terrein gaat verliezen. Ook zal de ps2 niet met de nieuwe snufjes op game-gebied mee kunnen doen, omdat de machine gewoon niet genoeg rekenkracht heeft... De x-box zal goed uit de strijd komen en de morele winnaar worden.Puur omdat de ps2 een te grote voorsprong heeft op dit moment.. ZO dit was mijn mening
Zal denk ik niet hoor? er komt plaats voor 3 consoles... en dan met de playstation 3 zal er een nieuwe console war uitbarsten!
Tegen die tijd moet je objectief gaan kijken of ps3 niet beter is als ons xdoosje waar je inmiddels een godsvermogen aan spellen voor hebt gekocht. Of niet, komt doos 2 eraan. Ach we zien het wel, is beetje koffieprut kijken, voorlopig kickt ons doosje bud! (en voorlopig heb ik m'n doosje nognie eens!!!!!!)
de PS3 wordt weer meer als de PS2, de PS3 moet ook een soort homestation worden zoals MS die misschien gaat brengen, daarom zou ik het geen probleem vinden als MS rond dezelfde tijd met die homestation zou komen..
ja duuuuuuuh ]:- goeie opmerking zeg TUURLIJK is de ps2 beter en wie dat niet vind die kan eeeh.......... naah boeie ps2 is gewoon het beste. dusseeeeh je weet wat je te doen staat, koop een ps2]:- groeten van twee ps2 fans die alleen maar kenissen met een ps2 hebben (ik meen het)
bjah tis dat ik hier een voorbeeld functie moet hebben (uhum) maar om toch ff te flamen : Wat heb jij voor n zielige vriendenkring
Re: ja duuuuuuuh Goh wat bijzonder... Aangezien de ps2 de enige is in Nederland. Enne wtf wil je ermee zeggen dat je vriendjes een ps2 hebben? Dat ze blijer zijn? een slechte smaak hebben? Je alleen maar vriendjes wil met een ps2? Je slechts 1 kennis hebt die toevallig een ps2 heeft? Nou zeg het maar!
"Agaskinivzikrotksiv" betekend: de ps2 "topgames" kunnen niet tippen aan de xbox launchgames en de ngc, vewacht een langzame en pijnlijke dood. tot de pocecobe komt (want dan zijn ze weer teruggevallen op hun normale doelgroep mensen van 5 jaar vinden RE games nu eenmaal niet zo leuk)
denk je eindelijk af te zijn van die guus... (ooh nee he ) mzzl Munch and Abe aka TRunks the mighty saiya jin (oepsie !)