Hey er was laatst iets heel vreemds met mn Xbox, ik was Crash aan het spelen ik wilde de replay gaan bekijken en dan kwam er een beel vol met tekst allemaal in verschillende talen behalve nederlands natuurlijk. er er stond iets van your Xbox is required. en het lampje van die grote knop op mn Xbox geen geel/rood knipperen heeft iemand dit ook wel eens gehad??
Misschien moet je ff in de handleiding kijken, want ik geloof dat daat wel gesproken wordt over een knipperend lampje. Ik ben bang dat er dan iets goed mis is...
? Ik heb dat rood-geel knipperen een keer gehad, maar dat kwam doordat ik alleen de stroomstekker in de Xbox had ofzo.. Kun je niet eens Engels ofzo? Dan kom je niet zo ver natuurlijk. Engels is wel een fijne taal om te kunnen, kom je overal tegen..(en om hoge cijfers mee te halen...) Als het weer gebeurd raad ik je aan om het even op te schrijven wat er staat en misschien even met de Support bellen...
Overheated Xbox Als het lampje van je Xbox oranje/rood gaat knipperen kan de oorzaak zijn dat je Xbox oververhit is geraakt. Hierdoor kan je niet verder spelen. Zorg ervoor dat je de ingang van de ventilator aan de achterkant vrij houdt zodat er voldoende koele lucht de xbox in kan. Zorg er ook voor dat BEIDE ZIJKANTEN vrij zijn zodat de warme lucht de Xbox weer kan verlaten. I hope this solved your problem
ik was een x bij bart smit in limburg ofzow... entoen hadden ze prisoner er in zitten. doen drukte ik op de reset knop van de kast. liep de xbox vast.... toen begon dat lampje te knipperen en toen d8 ik laat ik maar ergens anders heengaan want zometeen moet ik ook nog betalen.... maar even kort samengevat.. het lijkt me niet goed voor je xbox als het lampje knippert...helemaal niet als het lampje ROOD is.
heb ik ook gehad met crash dan moet je de supportlijn bellen om hem te laten repareren heb ik ook gedaan nu heb ik een andere xbox gekregen en doet het spel het perfect
(als het het zeffde scherm is dan staat er in 6 talen your xbox needs repairs please contact microsoft support)zoiets stond er bij mij
als het lampje Geel aan en uit knipperd is dat gewoon goed hoor , neem ik aan , want als ik me Xbox aan zet doet hij dat altijd , soort Loading geknipper. Dus als je reset had gedrukt en hij knipperde geel aan/uit is dat GEWOON (neem ik aan)
LOL, zulke dingen heb ik ook altijd en dan zo onopvallend weglopen. Anyway, sls het lampje een enkele keer rood knippert lijkt me niet zo erg. Zolang ie het daarna gewoon doet zou ik er (nog) niet zoveel aandacht aan besteden. 't blijft een computer.
waarom zou je onopvallend weglopen die demo dingen die staan er toch om gesloopt te worden vooral door kleine kinderen die niet weten hoe het werkt
ik had hem de eerste keer ook weer aangezet en toen had ik het na een tijdje (volgende dag) weer dus ik zou ff een paar keer dat level spelen en kijken of je het weer krijgt en hem dan laten repareren want ik vind dat je bij een goed werkende xbox nooit zo'n scherm mag krijgen maar dat is mijn mening
eigenlijk wel logies dat ie crasht als het spel crash heet maar ik vind gewoon dat het niet mag een vastlopende console die al zelf zegt dat je de support moet bellen