Wat dacht je toen je je eerste Xbox game speelde? Viel je bek wagenwijd open of dacht je van 'ik ben nog niet er impressed' Wat was eigenlijk je eerste Xbox game die je in de disc tray propte?
Toen we de X-Box voor het eerst aansloten en Munch zachtjes in de lade lieten vallen, waren we direct onder de indruk van het opstarten. Het geluid van het draaien van de dvd-schijf, lekker robuust allemaal. Maar tijdens het filmpje daar waar Munch uit het water komt, ja daar viel ons mond wagenwijd open... De X-Bak heeft bij ons hoge punten gescoort. En al duurt het misschien nog ffi's voor dat er weer een paar goede games uitkomen. Met Munch, Halo en Rallysport Challenge zijn we nog weel ff zoet. Moet nl. ook nog wat games voor de PS2 uitspelen!!
Ik was echt ontzettend blij dat ik 'm de 14e op kon komen halen, had de 14e en 15e vrij geregeld. Die doos heeft me nog geen enkele keer laten zakken, de games zijn geweldig en de besturing zelfs beter!!! Eerste game die in de lade verdween was PGR, was meteen impressed van de graphics...toen DOA3 nog meer impressed...toen THPS3 nog steeds impressed...toen HALO haleluja wat een game!!!!!!! Vooral in co-op mode echt super en zeer verslavend!!!
Mijn 1e keer op de Xbox was op 15 november bij MS.. dus dat is sowieso anders Eeerste spel was (uiteraard) Halo. We gingen ff MP doen, en later Coop
voor het eerst dat ik op de xbox speelde was op 24 oktober 2001 in the USA in Florida . ik speelde toen voor het eerst met bill's doos die daar zelfs nog moest releasen .. Het erste spelletje wat ik erop speelde daar was de demo van Munch wat ik toen zeer indrukwekkend vond . Nu ben ik aan mijn eigen box verslaafd en speel Halo en PGR over 3 maanden denk ik dat ik genoeg geld heb voor een nieuw spel .
Toen ik voor het eerst op de xbox speelde begon er iets te groeien Mega relaxed wel ff wennen aan de controllers, maar na een tijdje merk je pas hoe efficient die controllers zijn bij halo. Maar de echte feeling moet nog komen zodra ik mijn iksboks hebt
HALO ..... was bij Discovery, was op 6 januari .... I zal het nooit meer vergeten, was amerikaanse xbox met Halo en wat speelbare demo's (Munch, FF) ooooh wat een tijd! mzzl Munch is zielsgelukkig met zijne xbox die bij hem op zijne kamer staat!
Was niet impressed door de lompe Munch Demo die ik in Canada zag voor de US Release Maar al met al is het me heeel erg mee gevallen, ik vond Munch heel erg leuk!
Mijn eerste keer was bij de Bart Smit op zo'n demodisc, maar ik was niet verbaasd (wel onder de indruk) omdat ik al heel veel filmpjes van de games had gezien, en ik kon dus wel een beetje een voorstelling maken over hoe t eruit zal gaan zien...
eerste wat ik deed voordat ik m in de lade deed was zweten.....en nog eens zweten...waarom? denk je bij jezelf?? OMDAT IK GEEN KRASJES WOU!! maar toen ik DOA3 eenmaal draaide viel mn bek open tot de hoogte van mn enkels...
hehehehe! ik precies hetzelfde.. ik vreesde ook voor krasjes maar is uitgebleven. De eerste disc die ik op 24 maart erin liet ploffen was rallisport challenge, daarna doa3 en sinds kort jet set radio future (een game waar ik nog steeds niet van weet wat ik ervan moet denken). Maar 1 ding is zeker, na mijn vriendin komt mijn Xbox.. lol
dat ga ik je wel vertellen :|Ik wou hem wel hebben maar daar hadden ze hem niet meer toen ik mn box kocht en nu heb ik dus geen geld
ik heb hem niet nee mwuahhaha mja ik had hem 3 maanden terug uitgespeeld, en ik wou dus eerst andere spellen maar vrijdag heb ik hem, w00t
ik heb dus ook nog geen halo..... maar staat wel in de planning zeer binnenkort, als mijn vriendin het tenminste goedvind, want 1 game is geen avondje uit....