xbox gaat heersen!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kibowie, 5 jan 2003.

1. Kibowie

Kibowie Guest

Ik kan iedreeen nu al zeggen dat de xbox binnen nu en 1 jaar de absolute leider zal zijn op console gaming gebied omdat de games steeds beter worden en natuurlijk xbox live zal een zeer grote boost zijn voor zowel de verkoop als de media aandacht want het is wel iets unieks wat ze bewerkstelligen.

Neem nu games als Halo en Splintercell die games zijn gewoon vet en daar kan geen ps2 of gaycube game tegenop. Wat ik ook vind is dat de xbox een veel wijder publiek aanspreekt in tegenstelling tot Nintendo die eigenlijk zijn reputatie als kiddy console niet kan kwijtraken alhoewel ze daar wel meer hun best voor doen als voorheen.

De ps2 zal bezwijken omdat ze op dit moment al het maximale uit de console hebben gehaald met games zoals gt3 en dus staat niemand meer echt te kijken van grafische hoogstandjes in tegenstelling tot de xbox die met aankomende games zoals racing evoluzione laat zien dat hij veel meer kracht heeft dan de ps2 en gaycube.

2. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    De GC zal idd wel ingehaalt worden oa omdat bijv. iemand van 16 eerder een xbox dan GC koopt vanwege nintendo's imago. De Xbox games zijn dit jaar erg leuk en beter dan die van de ps2 vind ik maar ik zou er niet al teveel op rekenen dat die ingehaalt word.

3. markorius

markorius Guest

Dit weten we allemaal al8)

4. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan weer een slimme gast uit Den Bosch8)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vergeet niet dat de Gamecube in Europa binnenkort weer gaat scoren met games als Metroid Prime (maart) en Zelda (gezien het Nintendo beleid in Europa verwacht ik die zo rond november 2004 :+). Xbox Live is niet iets waar MS een enorme campagne omheen gaat bouwen, althans, dat is wat mij verteld is. Het is meer een service voor de Xbox gebruikers en wordt niet maximaal gepusht als een extra reden om een Xbox te kopen.

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kibowie:

n00b.. je weet dat de ps2 niet meer in te halen is..

7. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    PS 2 is wel in te halen. Alleen dan moet je op meer jaren kijken. De PS 2 is al veel eerder begonnen dan de rest. Dus zul je die extra jaren ook mee moeten rekenen.

Je kan volgens mij pas een rekening op gaan makens als beide consoles echt 5 jaar hebben bestaan. (of een ander jaartal mag natuurlijk ook). Dan kijken, Hoeveel heeft de Xbox verkocht in zoveel jaar, Hoeveel de cube en hoeveel de PS 2. Die aantallen vergelijken want dan krijg je het beste beeld van hoe populair een console is geweest.

Laatst bewerkt: 5 jan 2003
  8. Kibowie

Kibowie Guest

toch nog iemand die het snapt

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nee alles kan, ik bedoel, de n64 kan de ps2 ook nog in halen.. de kans dat het gebeurd is maar heel klein, maar hij wordt nog verkocht..

10. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    N64 niet want 5 jaar gedeeld door 2 en 2 jaar gedeeld door 2 voor de PS 2 is altijd nog minder N64 per 2.5 jaar dan dat er in 1 jaar aan ps 2 verkocht zijn.

Je moet een vast aantal jaren zetten om ze te vergelijken.

11. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    puber!
    gaycube.......hoe kom je erop

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje fanboy gedrag hier door sommige :{
    maar de xbox kan de ps2 nog wel inhalen na een aantal jaar, als de mensen eindelijk inzien dat de ps2 veel minder te bieden heeft dan de xbox ( is een feit ).. De gamecube krijgt ook nog wel een push door spellen als metroid en zelda maar dat lijkt me niet genoeg om de xbox of ps2 in te halen..

13. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @ dende:

een gemiddelde per jaar dus zegmaar? ja ok..

14. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ik kan weer online (Mijn PC thuis was een beetje kaduuk (moederbord ^_^).)

hehe

15. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb je al de verhouding gezien tussen ps2 en xbox kwa game release. Weet je hoeveel meer spellen er uit komen voor de ps2 dan de xbox.

Persoonlijk denk ik dat kwa verkoop de xbox voorlopig absoluut de ps2 niet gaan inhalen. En straks staat de ps3 op de stoep + de aanhangers van de ps2.

Microsoft krijgt het moeilijk.

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit.. de xbox heeft veel meer toppers dan de ps2, die er geen heeft..

(btw, ken ik jou freezer?)

17. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet? Ken je me ergens van?

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ps2 heeft toppers zat: Final Fantasy, GTA3 + Vice City, Tekken, Grand Turismo, noem het allemaal maar op.

Zo heel veel topgames vind ik de Xbox nog niet echt hebben, op een paar na (bv. Halo, DOA, Splinter Cell, misschien Morrowind voor de liefhebber).

Op den duur zal het spelaanbod voor de Xbox zich zo uitbreiden dat het de concurrentie qua spellen aankan met de PS2, op dit moment heeft de PS2 daar gewoon een voordeel in.

Niet om de Xbox hiermee door het slijk te halen, integendeel, ik blijf de Xbox de sterkste console vinden, maar het blijft moeilijk de concurrentie aan te gaan met een console die al een voorsprong heeft van anderhalf jaar. Toch doet de Xbox het tot nu toe helemaal niet verkeerd imo.

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn naar mijn mening allemaal wel leuke games.. maar zeker geen toppers.. gelukkig maar dat smaken verschillen zullen we maar denken..

@freezer:
    op een ander forum zit ook iemand die freezer heet.. ik dacht.. dat ben jij mischien..

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De ps2 heeft op het moment meer toppers dan de xbox.

Deel Deze Pagina